מחיר דוד שמש חדש

עוד פעם מקלחת קרה? על דוד שמש שמעת? אם נשבר לך מהסיטואציות האלו ואתה חוזר ואומר לעצמך זה לא יתכן שבחוץ האדמה רותחת והמים במקלחת קרח. קיימת אופציה חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול ברירת המחדל שחם כאן במדינה על ידי הצבת דוד שמש על הגג.

מחיר דוד חשמל – כי זה ירוק יותר

התקנתו של דוד שמש תוריד רבות את ההוצאות שלכם על חשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למה לא לנצל את החום הנפלט מהשמש להרתחת המים במקום חימום באמצעות אביזר חשמלי או אלטרנטיבות אחרות העושות שימוש בכמויות גדולות של חשמל.

התקנת דוד שמש לא רק מתבטא בירידה בהוצאות כי אפילו להקטנה בשימוש בחשמל. בזאת אנו מפחיתים את כמויות הצריכה והזיהום ובכך מונעים שחיקה של משאבי האנרגיה.

מחיר דוד שמש כל מה שרציתם לדעת

איך זה עובד? איפה מציבים את זה? איך מתחזקים את זה? כל הפרטים על דודי שמש.

במדינת ישראל קיים חוק על פיו יש חובה לעשות הכנות לדודי שמש בבנייני מגורים החל משנות ה-80 (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). על ידי תקנה זו חוסכים בארץ כ-5 אחוזים מצריכת האנרגיה הכלל ארצית.

פיתוח הדוד כשם שאנו מכירים אותו נעשה בארץ ישראל. יש אופציה אחרת?

את הדוד מניחים על גג הבניין לרוב, או על משטחים אחרים שבהם אפשר לקבל חשיפה מירבית של הקולטים לשמש. את דודי השמש מציבים כשהקולטים מופנים לכיוון דרום.

דוד השמש בנוי ממיכל, בו נאגרים המים, המחובר בצינור לקולטים. בתוך הקולטים מורכבים צינורות מים רבים במסגרת תחומה.

מסגרת הקולטים תוכננה באופן שהצלע החיצונית עשויה משטח זכוכית חלק ואילו יתר הפאות צבועות שחור, וזאת על מנת ללכוד כמה שיותר מהחום. עקב כך כדאי לבדוק מדי פעם שהצד הפונה לשמש נקי ומבריק.

רכישת דוד מהסוג הנ"ל מומלץ בחום לבתים פרטיים ואפילו במספרות במדינות חמות כמו שלנו בהן ניתן לעשות שימוש במשאב הזמין של אנרגיית קרני השמש.

חייבים מידע נוסף על קולטי שמש מחירים? קולטים שזה בחינם? העולם מחכה לך, בקרו באתר שלנו www.enos56hjlm.org.il/ ותוכלו לקבל פרטים ומחירים ממיטב אנשי המקצוע.

כתיבת תגובה