מחיר תיקון קולטי שמש

שוב חזרת מהעבודה והמים קרים? יש דרך אחרת! אם אתה מחורפן מהסיטואציות האלו ואתה יושב וחושב זה לא הגיוני שאחרי השרב הזה המים במקלחת קרח. עצרו! ישנה דרך חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול חומה של השמש באמצעות התקנה של דוד שמש.
תיקון דוד חשמלי – כי חבל על הכסף שלך

התקנתו של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את ההוצאות שלכם על חשמל בחודש בבית ואפילו במכוני ספא. למעשה אנו מנצלים את מזג האוויר החם להרתחת המים במקום להשתמש באביזר חשמלי או דרכים חלופיות אחרות הצורכות כמויות גדולות של אנרגיה.

התקנת דוד שמש לא רק יאפשר ירידה בהוצאות כי אפילו לחסכון בשימוש בחשמל. כך אנחנו מביאים לצמצום בכמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגברת ובכך מונעים שחיקה של משאבי האנרגיה בארץ.

דודי שמש וחשמל כל מה שרציתם לדעת

איך זה פועל בכלל? איפה מתקינים את זה? מי מתקין את זה? עובדות בסיסיות על דודי שמש.

בישראל יש חוק על פיו יש צורך לעשות שימוש בדודי שמש בבניינים החל משנות ה-80 (חוץ מרבי קומות שאין בהם מספיק מקום). בעזרת חוק זה נחסכים בישראל כארבעה אחוזים מצריכת החשמל הארצית.

פיתוח הדוד כשם שאנו מכירים אותו הוא כחול לבן. חשבתם אחרת?

את הדוד ממקמים על גג בניין המגורים, או על פני משטח פתוח אחר המאפשרים חשיפה מושלמת של הקולטים לשמש. את דודי השמש מציבים כשהקולטים מופנים דרומה.

דוד השמש בנוי ממיכל בצורת גליל, אשר בתוכו מים, שמחובר לקולטים. הקולטים מכילים מספר צינורות מים במסגרת תחומה.

המסגרת של הקולטים הסולאריים בנויה באופן כזה שצידו החיצוני עשוי זכוכית ואילו יתר הצלעות צבועות בשחור, וזאת במטרה ללכוד את קרני השמש. זו בדיוק הסיבה שמוכרחים לשמור ולוודא שהצד השקוף נקי לחלוטין.

רכישת דוד מהסוג הנ"ל כדאית במיוחד לבנייני מגורים ואפילו במלונות במדינות חמות כמו שלנו בהן ניתנת האפשרות להשתמש במשאב הזמין של קרני השמש.

צריכים מידע נוסף על תיקון קולטי שמש? לא מבינים למה לא חשבתם על זה? אתם חייבים את זה לעצמעם, היכנסו לכאן בעתיד למציאת הצעות, פרטים, טיפים ומחירים מטובי נותני השירות.

כתיבת תגובה