מחפשות שמלות כלה 2011?


הגיע הזמן לבחור שמלה – אחד הימים החשובים בחיינו, ואולי החשוב ביותר, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש לבני הזוג הצעיר, אשר בוחרים לחגוג אירוע מלא באהבה ולהתחייב לחיי זוגיות משותפים לנצח.

לכן את רוצה להיראות הכי יפה, ומה יכול להיות יפה יותר משמלת כלה מעוצבת, שמציעה לכל אישה להתלבש כמו נסיכה?

כיצד רוכשים שמלה? מה המחיר הממוצע? אילו סגנונות קיימים? מחפשות שמלות כלה 2011? רוצה אינפורמציה על שמלות כלה צנועות? זה המקום!

מחיר בסיס של שמלת כלולות מעוצבת הוא כ-6000 שקל, אך עבור כלות ומעצבים רבים סכום זה נחשב לנמוך. השכרת שמלת כלה עולה כ-20 אחוז פחות מרכישתה, ובהפרש כה מזערי, במרבית המקרים כדאי לרכוש אותה ולשמור אותה למזכרת מהיום המיוחד.

קטלוג שמלות כלה – מה כדאי?.

רוצה למצוא מעצב? הכי טוב שתבקשי המלצות מחברות ובנות משפחה שהתחתנו בתקופה האחרונה (ולא לפני עשור), ובנוסף חפשי קטלוגים – אפשר גם באינטרנט – מטעם המעצבים הרלוונטיים בכדי לראות אם השמלות שלהם נאות בעינייך.

השתמשי במגוון הקטלוגים, אך קחי אותם כהנחיה ראשונית ולא יותר, לשם התוודעות עם הדגמים הקיימים בחנויות, מגוון הסגנונות ולשם קבלת רעיונות לעיצוב השמלה שלך.

בהמשך הגיעי לסלון הכלות או לסטודיו, עדיף בתיאום מראש, כך שתקבלי את תשומת הלב המלאה.

שימי לב: האם המעצבת או המעצב יושבים איתך מספיק, או האם את מופנית לעובדים זוטרים? האם הם קשובים לבקשותייך? איך מתייחס אליך הצוות? ומה היחס ללקוחות האחרות במקום? האם העלות מתאימה לך?

שאלי גם אילו שירותים נלווים את מקבלת, כמו טיפול פנים, איפור ועיצוב שיער בבוקר החתונה, זה עשוי לחסוך לך המון לחץ, זמן וכסף. ישנם מקומות אשר לוקחים שירותים אלו עוד צעד קדימה, ומציעים גם שלל טיפולים אשר הופכים את ההכנות לנעימות ומהנות בהרבה.

סלון כלות טוב מקפיד על איכות מכל בחינה – תפירה, חומרים, סטייל ועיצוב וללא ספק, שירות. אז אין צורך להתפשר.

מחפשת מידע על שמלת כלה? גילשי עכשיו לאתר www.ganvradim.co.il/ ותוכלי למצוא את מיטב הסלונים והמעצבים, במהירות ובקלות.

כתיבת תגובה