מחפשים אילוף גורים?


הילדים רוצים כלב? מביאים כלב חדש וכעת ברצונכם לגלות איך מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה לרכוש כלב אינה קלה ולא מומלץ שתתבסס אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על אילוף כלבים? מחפשים אילוף גורים? פה יש הרבה טיפים שימושיים:

חשוב לבדוק שהנכם מוכנים לאמץ כלב, הן מצד השינוי בחייכם ובלו"ז שלכם, והן מבחינת הוצאותיכם. משמעותו של כלב בבית טיולים לצרכים ומתיחת עצמות, לדאוג למזון ושתיה, והענקת תשומת לב.

ובנוסף, אימוץ כלבים מביא הוצאות, סדירות או ארעיות, על וטרינרים, שקי מזון, חפצי משחק וטיפולים רפואיים במקרי מחלה ותאונה. אם לא נראה לכם שאתם מוכנים לכך, אולי כדאי שתחסכו מכלבכם ומעצמכם את האכזבה והסבל המיותרים ותוותרו על אימוץ כעת.

העדיפו לאמץ כלב מכלבייה ע"פ כלב מאדם פרטי – בעל חיים ממגדל כלבים פרטי תמיד ימצא בעלים, בעת הכלביות מלאות עד אפס מקום בהמון כלבים נטושים. לא מעט כלביות מרדימות בעלי חיים אשר נשארים אצלן אחרי פרק זמן כלשהו, ואפילו אלה שאינן מוכנות ללכת לעשות כך כמעט ולא מסוגלות להעניק למרבית הכלבים טיפול מקיף במיוחד מפאת העומס. הכלבייה תאפשר לכם לבחור את הכלב המושלם מתוך מבחר רב ובנוסף, כלב שהוצאתם מכלביה יעטוף אתכם עם אהבה שאינה נגמרת ויהיה אסיר תודה משום שהצלתם אותו.

להביא גזעי או מעורב? בעת שכלבים גזעיים מעניקים לבעלים שלהם מעמד ויוקרה, הכלבים המעורבים הם כמעט תמיד נבונים בהרבה, נוטים להיות בעלי תוחלת חיים ארוכה ופחות סובלים ממחלות תורשתיות.

אם כבר אימצתם כלב, אל תזניחו את החינוך המלא שלו. כלב מאולף הוא כלב מרוצה, ואם מצבו המנטלי שלו ומאוזן, גם לבעלים נעים ונוח יותר לחלוק את סביבת המגורים.

מחפשים תשובות לשאלות בנושא בית ספר לאילוף כלבים?גילשו לאתר www.dogschool.co.il/, שמציע את כל המידע בנושא גידול כלבים לסוגיהם, טכניקות לאילוף, טיפים, והמלצות בנושא מומחים לוטרינריה, מאלפים מצוינים, סוגי מזון וציוד.

כתיבת תגובה