מחפשים בנרות נגר רהיטים?

לא נמאס מהקירות הלבנים?

אם סוף סוף רכשתם קוטג' קטן, עברתם למקום חדש או שדווקא עכשיו אתם עומדים על הרגליים כלכלית, מומלץ לשדרג את מראה הבית. אנחנו מעבירים שעות ארוכות בחדרי הבית, והמראה הכללי של המקום משפיע לא מעט על מצב הרוח. זאת הסיבה שמומחים שונים טוענים ששינוי קטן כל כמה שנים, לווא דווקא שיפוץ מלא, יכול לשנות לגמרי את הצורה בה אנו תופסים את רמת חיינו.

לעצב את הבית – מהן האפשרויות?

מציאת מרצפות, אריחים מיוחדים, נגר רהיטים, צביעת קירות, רכישת ריהוט צרפתי… אם אתם מחפשים שינוי או שדרוג של הבית, יש הרבה אפשרויות, זה הזמן למצוא מה מתאים לכם. קבלו מספר הצעות קטנות וגדולות שיעזרו לכם לעצב את הבית:

צבע זה חשוב – אנחנו חיים בעולם עשיר בצבעים, ודי חבל להשאיר את הצבע בחוץ. לצבוע חדר או אפילו רק קיר אחד, להדביק טפט בסלון או להשקיע בפרסקו, כך תוכלו ליצור משהו חדש מבלי יותר מידי מאמץ. אתם תופתעו כשתגלו כמה ישפיעו הצבעים על המצב רוח שלכם.

בחירת ריהוט – בין אם קניתם דירה חדשה או בין אם מדובר בשינוי, עם רהיטים איכותיים אפשר ליצור בביתכם אווירה חמימה ונעימה. תנסו לבחור רהיטים המייצגים במדויק את טעמכם, שימו לב לא לחרוג מהתקציב שהגדרתם לכך וחשבו על הצד הפרקטי.

להזיז את כל הרהיטים – חושבים שחייבים תמיד לקנות ספות חדשות או אולי נגרות ארונות? טעות! לעיתים כדאי לנצל את מה שכבר יש. שדרגו את הבית בעזרת הזזת הרהיטים למראה רענן יותר בבית. בנינו, מישהו החליט שהשולחן חייב לעמוד ליד הדלת?

לעצב לבד או להיעזר במעצב פנים?

מעצבים טובים יציעו לכם רעיונות יפים שלא העליתם בדעתכם, ולפעמים הם מציעים המלצות מצוינות שיהפכו אפילו דירה קטנטנה לחלל מרווח. אך, שכירת איש מקצוע זאת הוצאה רצינית, וממש לא פשוט לאתר את המעצב שהכי מתאים לפרויקט העיצוב. בהנחה ופיננסית יש אפשרות כזאת, ואם יש בנמצא מעצב שהוא בדיוק בשבילכם, אז בהחלט מומלץ לעבוד על העיצוב ביחד.

לקבלת השראה ומידע על מעצבי פנים, עיינו במאמרים שכאן. צאו לדרך!

כתיבת תגובה