מחפשים כלבנות טיפולית?


כלב זה אושר! הבאתם כלב הביתה ועכשיו אתם רוצים לדעת כיצד צריך לטפל בו ולחנכו? ההחלטה להביא כלב הביתה אינה כה קלה ואסור לבסס אותה רק משום חיבה לבעלי חיים. מחפשים מידע בנושא אילוף כלבים במרכז? מה ברצונכם לדעת על אימון כלבים? קבלו אי אלה עצות מועילות בנושא של כלבים:

ראשית, וודאו שהינכם מוכנים לחלוטין להכניס כלב הביתה, הן מבחינת התמורות לחייכם ובלוח הזמנים שלכם, והן מבחינת הוצאותיכם. כל כלב דורש שלושה טיולים ביום, לדאוג למזון ושתיה, והשקעת אהבת אינסוף.

נוסף על כך, גידול כלבים כרוך בהוצאות גדולות וקטנות, קבועות ועונתיות, על ווטרינרים, אוכל, תכשירים, ציוד נלווה וטיפול רפואי במקרה מחלה. אם אינכם חושבים שאתם מוכנים לעניין, אולי כדאי שתחסכו מעצמכם ומהכלב את האכזבה ואל תביאו כלב לפחות לתקופה הקרובה.

תמיד בחרו בכלב מכלבייה על כלב ממגדל כלבים פרטי – בעל חיים ממגדל תמיד ימצא קונה, בעוד כלביות עמוסות בהמון כלבים שנזרקו מביתם. כלביות רבות ממיתות את הכלבים שנמצאים במקום לאורך זמן, וגם המכלאות שאינן מוכנות לבחור לעשות את זה כמעט ולא יכולות לספק לבעלי החיים את הטיפול הטוב ביותר בשל עומס העבודה במקום. אימוץ מכלבייה יאפשר לכם להביא הביתה את הכלב המושלם מתוך מגוון רב ביותר וכן, כלב שתביאו מכלבייה יתן לכם אהבת אינסוף ויהיה אסיר תודה על כך שהענקתם לו חיים.

כלב מעורב או גזעי? בעוד שכלבים גזעיים מציעים לבעלים שלהם יוקרה מסוימת, מעורבים הם כמעט תמיד הרבה יותר נבונים, נוטים להיות בעלי חיים ארוכים יותר ופחות סובלים מבעיות פיזיולוגיות.

הכלב בבית? לא להזניח את האילוף. כלב שעבר אילוף טוב הוא כלב בריא, וכשמצבו המנטלי רגוע ושלו, גם לבעלים שלו מהנה יותר לחלוק סביבת מחיה.

מחפשים כלבנות טיפולית?הכנסו לאתר www.dogschool.co.il/, בו תמצאו את כל האינפורמציה בנושא גידול כלבים לסוגיהם, דרכי הטיפול בהם, טיפים שימושיים, ואינפורמציה בנושא וטרינרים מומחים, מאלפים טובים, ציוד וסוגי אוכל.

כתיבת תגובה