מחפשים להתחתן כבר עכשיו?


לפעמים אנחנו חושבים שעדיף לקנות הרבה שתיה, להביא המון אוכל ולעשות חתונה פשוטה בחצר, רק הזוג, הרב והאנשים הקרובים אלינו ביותר. מיואשים מחיפושים הגנים והאולמות? אולי אפשר לעשות את זה אחרת… בחיפושים אחר מרכז אירועים? מהם הדברים שעליהם יש צורך להתעכב קצת יותר ולאילו עניינים הכרחי לשים לב מראש בעת בחירת גן אירועים ליום שלכם?

ראשית, לכו לראות את המקום כדי להתרשם ממראהו הכללי ומהפרטים הקטנים יותר – התאורה, העיצוב, הנופים ותחושת החופש שהוא נותן. שימו לב, האם יש בו חצר? מאוורר שם או מחניק? כמובן, האם אתם יכולים לראות את עצמכם חוגגים שם? כדאי לעשות זאת בזמן אירוע אמיתי בכדי להתרשם ממנו בפעולה, אבל לזכור שיש סיכוי שהחוגגים הנוכחיים כללו מגוון דברים שהמקום לא כולל.

בפגישה, בקשו שיראו לכם רישיון עסק בתוקף והקפידו לברר אם האולם או הגן שומר על כל תקנות הבטיחות, בכל הקשור למספר יציאות החירום, צינורות כיבוי אש תקינים ונגישים, גישה לצוותי חילוץ, ושאין במקום ליקויים כמו מערכות חשמל חשופות, צנרת מקולקלת וכדומה.

כדאי לשאול על מה אתם משלמים. נשמע לכם זול? המקום עלול לא להזכיר את השירותים הכי בסיסיים, שיתווספו לסכום ההתחלתי.

מרבית המקומות מציעים לבעלי השמחה עסקאות חבילה הכוללות שירות צילום, תקליטן ואפילו שירות עיצוב אירוע. בחירה בחבילה שכזו עשוייה לחסוך אלפי שקלים, אבל מראש שאלו גם עם ספקים חיצוניים אם הבחירה באמת משתלמת והאם צוות המקום באמת מומלץ.

ישנם מקומות אשר מגבילים לעתים את האירועים בשעה שבה יש לסיים. יש לבדוק עד איזו שעה אפשר להשאר, בכדי שלא תיאלצו לשלוח את הקרובים לבתיהם בשעה מוקדמת מדי.

צריכים למצוא אולם חתונות? לא יכולים להשיג מתחתנים 2010? ההחלטה על מקום לאירוע שלכם נדיר שהיא קלה, אך אם זו זאת ההוצאה הכי גדולה, מסיבה זו כדאי לוודא שאתם צפויים לקבל את השירות האיכותי ביותר ואת כל הדברים שעבורם. אתם מתבקשים לשלם אז שימו לב לכל פרט ושאלו את כל השאלות הנכונות, משום שתמיד עדיף להיות קצת מציקים מאשר לצאת פראיירים.

לטיפים נוספים על מקום לחתונה, הכנסו כעת לאתר www.ganvradim.co.il/ ותעבירו את סידורי האירוע הגדול שלכם, גדול ככל שיהיה, בשקט ובשלווה.

כתיבת תגובה