מחפשים קבלן שלד?

שיפוץ הדירה הוא אחד מהדברים המהנים בחייו של כל אחד מאיתנו. כמו בכל דבר נעים, יש אבל, זה גם אחד מהדברים המתסכלים ביותר.

שיפוצים זו ההזדמנות שלכם לשפר את מראה הבית, את רמת החיים הכוללת ופעמים רבות ערכו של הנכס בשוק הנדל'ן, אולם עד סיום העבודות מוצאים עצמם אנשים רבים על סף שיגעון.

ברשימת הקשיים שעולים כשמבצעים עבודות שיפוצים ניתן לכלול התמודדות עם קבלן שלד אשר עובדים תחת לוח זמנים גמיש מדי, הפקעת מחירים בתחום פרוץ, בעלי מקצוע ומנהלי עבודה חסרי ניסיון ובנוסף, אי-הנוחות שבחיים במבנה בשלבי הקמה.

כדי להימנע מסיבוכים מיותרים עלויות מוגזמות ושיפוצניקים חסרי ניסיון יש לפעול לפי מספר כללים שאותם נפרט עכשיו.

שיפוץ דירה או בית מתחיל בתכנון מפורט. תחילה, חשוב ביותר להחליט על אזור הבית אותו אתם רוצים להעביר שיפוץ, כי הרי שיפוץ כללי מצריך עבודה שונה בתכלית משיפוץ של חדר אחד או שניים. אחרי שתגיעו להחלטה, הגדירו לעצמכם מסגרת אותה אתם לא מוכנים לעבור, לאחר מכן הוסיפו לה, ליתר בטחון, כעשרים אחוז.

עכשיו צאו לחנויות, עיינו בקטלוגים ובאינטרנט. תהליך ההתרשמות יעזור לכם להתמקד על סוגי החומרים הקיימים בשוק, להשוות מחירים, וכמובן יעלה רעיונות בנוגע למראה הסופי שאתם מעוניינים להשיג.

המשימה הבאה היא מציאת בעל המקצוע הטוב, המנוסה והאמין ביותר. כמו בכל מצב אחר, דרך טובה למצוא שיפוצניק היא בהמלצת אדם שעליו אתם סומכים. כעת צרו קשר עם קבלן שיפוצים בקריות, קבעו עמו התייעצות בלתי מחייבת, בקשו ממנו לקבל הצעת מחיר ולוח זמנים לתחילת וסיום העבודות. אם ההצעה מקובלת עליכם. עגנו את הכל בחוזה, שתפקידו לכסות אתכם במידה ויעלו בעיות, כמו שינוי בתעריף העבודות, התמהמהות בלוח הזמנים, או ליקויים בביצוע עבודת השיפוץ.

צריכים שיפוצים בתל אביב? חשוב לזכור שגם כש סוגרים את כל הפינות קשיים עדיין עולים, אך בסופו של דבר החיובי מתעלה על השלילי. לכן, אם תעשו את ההכנות באופן מסודר ותעגנו את כל תנאי העסקה עם הסכם כתוב, בתוך זמן קצר תוכלו להנות מחיים בבית משופץ ומשודרג.

כתיבת תגובה