מחפשים שם לתינוק?

אז אחרי כמה חודשי הכירות, הייתם יחד תקופה, וקניתם טבעות. חגגתם אירוע מושלם וגם ירח דבש בהיריון!, סיבה למסיבה! בזה הרגע אתם לפני רגע מאושר ובפני שלב חדש בחיים.

אלו הרגעים המאושרים והטובים ביותר בחיים של כל אדם זה להיות הורים להיות אם אושר מדהים שלא אפשרי לתאר במילה. אך עם השמחה יש לפעמים מעט דאגות, מעט חרדות אבל את הכל מעלים חיוך קטן מהתינוק, ממש כיף להרגיש הורים.

והיום מה עושים? יש שעושים מסיבת ברית, ויש גם את אלה שעושים טקס וזהו ויש הורים שדוחים את מסיבת ברית המילה, אך, יש דבר שלא ניתן לדחות- לבחור שמות לבנים.

שדרוש לכם שמות לתינוקות אתם בטח מהרהרים המון, אבל יש הורים שתוך שתי דקות מצאו שמות מתאימים לחלק דרוש רק לתת וחלק ידעו כבר מזמן כיצד יקראו לתינוק .

חושבים שאתם אם אתם מתלבטים ולא בחרתם כלום קבלו טיפים איך לאתר שמות עם משמעות.

בפורטלים תוכלו לקבל רעיונות רבים עם עשרות שמות, פירוש שמות, שמות באנגלית שמות בעברית יחד עם עוד שמות מקוריים.

שיש בין ההורים ויכוח כיצד לקרוא לתינוק צריך להתפשר לדוגמא, ניתן לתת שם נוסף לתינוקות או לחלופין לשמור את השם אהוב לתינוק הבא.

המון מעדיפים לבחור שם לילד רק עם שיחה והתייעצות עם רב זה ודאי לא חייב להיות שמות תנכיים ולא תמיד מרוצים מהשם אך לרבים זה נותן שקט ושלווה.

משהו אחרון והחשוב מכל? בלי לחוץ אין צורך לריב, אתם עכשיו בימים של אושר טובים בחייכם, קבלו החלטה בכיף, אתם צריכים לחגוג!.

אם בא לכם למצוא רעיונות תוכלו לקבל אלפי שמות לבנות בלי קושי במאגר השמות הכי טוב בארץ בקישור שלפניכם.

כתיבת תגובה