מחפשים תקליטן חרדי?

מחפשים תקליטן חרדי? שירים מוצלחים הם המרכיב המוצלח בחתונות ולכן תקליטן מקצוען הוא החלק המרכזי באירוע. מי לא נכח בחתונות עם די גיי חסר כל כישרון- DJ שהעדיף לשים שיר ישן בדיוק אחרי שבירת הכוס, או די ג'י שהחליט לנגן מוסיקת מעליות דווקא כאשר כולם תוקפים את הרחבה.

תקליטן לחתונה  מקצועי צריך להיות מסוגלים לעשות את הבלתי-אפשרי: גם להשתלב ברקע וגם לשלוט באווירה. מוסיקה לאירועים היא בטוח לא תורה משמים, מתפקידה להיות שקטה ומרגיעה ברגע שצריך ומרקידה מתי שחשוב. DJ מוצלח מוכרח להבין את הקהל וללהטט בין סגנונות מוסיקה שונים על פי מצב הרוח.

הדבר הראשון, מה שהכי חשוב להרגיש שיש חיבור ביניכם לתקליטן. שימו לב האם מה שהוא מציע תואם למה שאתם צריכים וראו אם הוא בסגנון האורחים שלכם. דבר מהותי הוא לאסוף רשימה של סגנונות של שירים שמתאימים לקהל בכדי להסביר לדי גיי בפשטות איזו מוסיקה אתם מעדיפים.

לפני שחותמים את העסקה חשוב לצאת לשטח ולראותדי גיי בפעולה. חשוב מאד לשים לב לחלקים בין השירים, לעלייה וירידה הדרגתית בקצב, לתגובת הקהל ויותר מכל דבר אחר, האם הקהל מרוצה.

נדלקתם- כעת ניתן לקבוע את השירים החשובים לכם, כגון: שירי חופה סלואו ועוד. לגבי שאר השירים נסו לתת לו מרחב פעולה, על מנת שיוכל לקבוע בעצמו איזה שיר לנגן בכל רגע נתון. חשוב מכל, תבלו כמו שצריך ויאללה בלאגן!.

הישראלים אוהבים לחגוג כמה שיותר בגדול ומי יכול להאשים אותנו? הרי אין הרבה פעמים שבהן קורה משהו טוב טקס חגיגי כמו חתונה למשל אז אנו מרגישים שהדבר הנכון לעשות הוא לציין אותו יחד עם כל מי שחשוב בחיינו.

צריכים תקליטן בתל אביב? בקשו המלצות אספו כמה הצעות מחיר ורק אז קבלו את ההחלטה ומה עוד? צאו לאירוע עם מצב רוח אירוע שמח!.

כתיבת תגובה