מחפשת עיצוב שמלת כלה?


חליפת חתן זה קל, מה שמסובך זו השמלה. אחד הימים היפים והחשובים בחיינו, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא היום שבו מתחתנים – זהו יום אשר כל כולו מוקדש לחתן ולכלה, אשר באים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב לזוגיות משותפת לעולמים, יהיה מה שיהיה.

באירוע גדול זה את וודאי רוצה להיראות הכי יפה, ומה טוב יותר משמלה לבנה מחוייטת, הגורמת לכל אישה להרגיש מלכה?

איך קונים שמלה? מה העלות הממוצעת? מהם הטרנדים העכשוויים? רוצה למצוא עיצוב שמלת כלה? צריכות מידע בנושא שמלות כלה 2011? זה הזמן!

מחירה ההתחלתי של שמלה מעוצבת הוא 6000 שקל, אך אצל מספר מעצבים זהו סכום נמוך מאוד. השכרת שמלת כלה עולה כ-10 אחוזים פחות מקנייה, ובהפרש כזה קטן, לרוב מומלץ לקנות את שמלת הכלה ולשמור אותה למזכרת מהחתונה.

שמלת כלולות – כמה עצות.

עוד לא מצאת סלון כלות או מעצב? הכי טוב שתשאלי חברות ומכרות שקנו שמלה בשנים האחרונות (ולא לפני עשור), ובנוסף חפשי קטלוגים – אפשר גם באינטרנט – של המעצבים החביבים עליך לראות אם השמלות שלהם יפות בעינייך.

השתמשי בקטלוגים, אבל חשבי עליהם בתור הנחייה כללית ולא יותר מכך, לטובת היוודעות לאפשרויות הקיימות, לבחירת סגנון וכדי לקבל רעיונות לשמלת הכלה שלך.

אוהבת? הגיעי לסטודיו, עדיף לפגישה מתואמת, כך תוודאי שאת מקבלת את מירב תשומת הלב.

בזמן זה, חישבי, האם מעצב או מעצבת הבית יושבים איתך מספיק, או מפנים אותך לעובדים אחרים? האם הם ממלאים אחר בקשותייך? האם את זוכה לשירות טוב מטעם הצוות? איך היחס ליתר הלקוחות שמגיעות למקום? האם המחירים הם כאלה שתוכלי לעמוד בהם?

בנוסף שאלי אם יש עוד שירותים שאת מקבלת, כמו טיפול פנים, איפור ועיצוב שיער בבוקר יום החתונה, זה עשוי לחסוך הרבה זמן והוצאות מיותרות. ישנם מקומות מסויימים ש לוקחים שירותים אלה צעד נוסף קדימה, ומציעים גם מגוון טיפולי ספא אשר הופכים את ההכנות לנעימות יותר.

סטודיו טוב מקפיד על איכות בכל הבחינות – בדים וחומרים, סגנון ועיצוב וללא ספק, השירות. ולכן, אין צורך להתפשר.

צריכה אינפורמציה בנושא שמלות לחתונות? גלשי עכשיו לאתר www.kala-yafa.co.il/ ותוכלי למצוא את מיטב המעצבים ונותני השירות בתחום, בלחיצת כפתור. מזל טוב!

כתיבת תגובה