מחפש דלתות פנים איכותיות במבצע?

דלתות פנים

דלתות פנים הן אולי הפריטים השימושיים ביותר בבית. וככאלו, הן משרתות אותנו יום יום וצריכות לעשות זאת ללא ליאות. אך לא צריך לפשפש בזיכרון יותר מדי כדי להבין שכולנו נתקלנו בעבר בשימוש בדלתות פנים "סוררות" אשר כרעו תחת הנטל. הן חורקות, הן לא נסגרות היטב, הן מתקלפות או מתנפחות כתוצאה מנזקי מים או שהן פשוט ברמת גימור נמוכה. וכשדלת אינה תקינה, היא מהווה יותר מפגע מאשר שהיא מביאה תועלת לבעלי הנכס.

בין היתר כדי לפתור מצבים מעין אלה, הקמנו את רשת מחסני הדלת ובמחשבה על הלקוחות שלנו ועל דלתות הפנים שלהם, קבענו מטרות מוגדרות: סטנדרטים גבוהים, בקרת איכות מחמירה, פיתוח בלעדי ושיפור מתמיד של דגמי דלתות הפנים שלנו תוך דאגה לעיצובים מגוונים והקפדה על איכות חומרים חכמים, מורכבים ושאינם מתכלים.

בין הדגמים שלנו ניתן למצוא מגוון רחב של דלתות פנים איכותיות מהדגמים:

  • סדרת פנימיום אור
    סדרת דלתות פנים ייחודית המאפשרת מעבר אור (במשורה) מצד אחד של הדלת, לצידה השני, באמצעות זכוכית ייחודית שלא מאפשרת צפייה דרכה. הדלתות מעוצבות במגוון אופנים ומשלבות חומרים שונים כדי להגיע לתוצאה מרהיבה ואיכותית.
    לצפייה בדלתות פנים מסדר פנימיום אור >>
  • סדרת פנימיום דמיון
    דלתות פנים עם הדפס ויטראז' המוטמע בתהליך מקצועי וייחודי ומספק מראה יוצא דופן אשר לא ניתן למצוא במקומות רבים. הדוגמא המוטבעת בדלת משווה אפקט של עומק אשר לא ניתן להשיג בכל דרך אחרת.
    לצפייה בדלתות פנים מסדרת פנימיום דמיון >>
  • סדרת פרימיום
    המחשבים מאפשרים לנו היום ליצור חריטות עדינות עד כדי כך שהדלתות שלכם יכולות להיראות כיצירות אמנות של ממש. ביחד עם רמת הגימור הגבוהה שלנו, התוצאה מתחרה בהצלחה עם דלתות פנים מסדרות יוקרה אחרות, יקרות בהרבה.
    לצפייה בדלתות פנים מסדרת פרימיום >>
  • סדרת פנימיום אלגנטי
    בדומה לסדרת פרימיום, גם סדרה זו הנה קישוט מושלם לכניסה לחדרים הפנימיים שבמבנה. אך בשונה מהסדרה הקודמת, החריטות בסדרה זו מקושטות בגוון שחור עמוק המשווה לדלת מראה רציני ביותר.
    לצפייה בדלתות פנים מסדרת פנימיום אלגנטי >>
  • סדרת פנימיום חלק
    לעיתים, דופן חלק הוא המרשים ביותר. וללא ספק, הוא הקל ביותר לניקיון משום שאינו צובר אבק. ולעיתים, לא ניתן להתרשם מסגנון ללא מראה עיניים.
    לצפייה בדלתות פנים מסדרת פנימיום חלק >>
  • סדרת פנימיום קלאסי
    קלאסי, כשמו כן הוא, מרשים ויפה בעיני כל. דלתות הפנים בסדרה זו מאופיינים בשילוב של קו ניקל אשר באמצעות הברק שלו מקנה לדלת הפנים עומק יוקרתי ושובה עין. האפקט המתקבל עקב שילוב ייחודי זה הוא מרהיב ועדין בו זמנית.
    לצפייה בדלתות פנים מסדרת פנימיום קלאסי >>

רוצים לבחון את כל המגוון? בואו להתרשם מכל הסדרות ולבחור דלתות פנים איכותיות שישנו את מראה הבית שלכם מן הקצה אל הקצה. לחצו כאן.

mhadelet

רשת מחסני הדלת הינה חברה לעיצוב ושיווק דלתות בטחון , עם מבחר דלתות מעוצבות ממיטב המותגים המובילים בענף הדלתות. לרשת מחסני הדלת נסיון של למעלה מ 15 שנה בתחום ייצור עיצוב ושיווק דלתות כניסה,דלתות פנים,ומוצרי נעילה. בחברתנו משקיעים רבות בפיתוח ושיפור דגמים חדשים תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות הן בתחום הטכני והן בתחום העיצוב. ברשת מחסני הדלת הצבנו לעצמנו רף סטנדרטים גבוה, המחייב אותנו בבקרת איכות מחמירה. ברשת אנו בוחרים את המוצרים ממיטב החברות בשוק הדלתות ונותנים דגש על איכות החומרים. ברשת ניתן לכל לקוח האפשרות לעצב לעצמו את דלת החלומות. דלתות הפנים שלנו הן המילה האחרונה בתחום דלתות הפנים בארץ. הדלתות הן פרי פיתוח בלעדי שלנו המשלב איכות גבוהה של חומרים חכמים ומורכבים ולא מתכלים תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות לייצור והרכבת הדלתות והמשקופים. דלתות הפנים והמשקופים שלנו עמידים בפני נזקי מים ובעלי רמת אקוסטיקה גבוהה. את הדלתות שלנו ניתן לקבל במגוון עיצובים ובצבעי לבן/שמנת ו/או בכל צבע אחר לפי בחירה מתוך קטלוג הצבעים של הרשת. ברשת מחסני הדלת קיימת גמישות רבה בייצור דגמים יחודיים לפי רצון הלקוח. • עמידות לנזקי מים לדלת ולמשקוף. • הדלתות מיוצרות מחומרים חכמים מורכבים. • ניתן לשלב בכל דלת צירים סמויים איכותיים. • מנעול מגנטי/חד לשוני איכותי. • 7 שנות אחריות על נזקי מים ומזיקים. • גימורים ברמה גבוהה. • מגוון צבעים רחב. • אפשרות לדלתות בעיצוב אישי. • ניתן להזמין בכל רוחב ועד גובה 220 ס"מ. • ניתן להזמין דלתות מעל גובה 220 ס"מ בהזמנה מיוחדת.דלתות כניסה ודלתות פנים רשת מחסני הדלת - כל הדלתות במקום אחד דלתות כניסה ודלתות פנים מהמותגים המובילים בדיקה אחת ומצאת את הדלת שלך! רוב האנשים מחפשים דלתות כניסה ודלתות פנים בכמה מקומות , מכיוון שהשוק של היום מציע מגוון רחב של יצרני דלתות. אבל לך יש את רשת מחסני הדלת אולם תצוגה אחד ובו מיטב הדגמים המוצלחים של יצרני הדלתות איך אנחנו מוצאים את הדלת המתאימה לך ?פיתוח ושיפור דגמים חדשים תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות גמישות רבה ביצור דגמים יחודיים לפי בקשת הלקוח בקרת איכות גבוהה ועמידה בסטנדרטים גבוהים יעוץ מומחה בתחום הדלתות בעל ידע בעיצוב פנים אל תפספס את ההזדמנות שלך למצוא דלתות כניסה או דלתות פנים במקום אחד ללא מסע חיפושים ארוך ומתיש , התקשר עכשיו וקבל יעוץ , הכוונה והצעת מחיר 1700-555-525

כתיבת תגובה