מחפש מקום לבר מצווה חלומית?

רוצים לחגוג את החינה? רוצים אירוע מיוחד, אבל קטן? לעיתים אנו מעדיפים לחגוג מאורע משמח, אך מסיבה זו או אחרת, לא תמיד נרצה להשקיע בהפקה גדולה מדיי. למטרה זו ניתן למצוא המון מקומות שהתמחותם היא חגיגות לא גדולות. במאמר הקרוב נפרט מה שצריך להבין לגבי אירוע פרטי, וניתן לכם כל מה שיש ללמוד בנוגע לנושא מקום לברית והשאר.

מה הכוונה בכלל אירוע אישי?

בארועים אישיים יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים או דרישות לוגיסטיות, ויחד עם זאת עדיין חשים אווירה של צהלה והנאה, בדמות בת מצווה או מסיבות רווקים. חשבו את כמות כוח האדם על סמך הגודל של האירוע וביחס לגודל המקום. ככל הנראה באירוע פרטי, נסיים את הארוע מוקדם, לעומת חגיגה גדולה, וסכום הכסף שחסכתם על שתיה, מספר האורחים, מתָחזֵקים ועוד – תוכלו להשקיע על תוספות מעניינות אחרות. רוצים לדעת עוד בנושא מקום לבר מצווה? אז בואו נתקדם.

אז כיצד נערוך מסיבה אישית?

קודם, רצוי לוודא את מספר האורחים, ולפיכך – לוודא את הקף הארוע. יש להקפיד להזמין רק את אלה שאתם בטוחים שירצו לבוא ושתרצו שיבואו. קחו בחשבון גם שגן גדול מדיי ייתן אפקט של דיסטנס בין כל האנשים.

ברגע שסגרתם כמות בני המשפחה והחברים, בדקו ביקורות מאנשים עליהם אתם סומכים לגבי מקומות מועדפים. אפילו אם קיבלתם הרבה שבחים על איזשהו מקום, חשוב בכל זאת לדבר עם נציגים של האולם ושתגיעו למקום להתרשמות משלכם. בתכל'ס זאת המסיבה שלכם וצריך לוודא שאתם תהיו מרוצים.

במסיבה אישית דרושה תשומת לב דווקא בדברים הכי קטנים.

בגלל שבחרתם לקיים אירוע קטן בעל מעט מוזמנים – יש יותר הסתברות לדייק לטעם של רֹב האנשים: במיקום הגאוגרפי של הארוע, בשירים שיושמעו, בארוחה וכולי. פרט לזה, רעיון נחמד הוא להעניק לנוכחים הפתעות מגניבות דוגמת ממתקים בעיצוב מיוחד, או ביצוע שיר. עוד אפשרות היא להעמיד אירוע מוטיב, כמו לדוגמה חגיגת סבנטיז, ולשלב בנושא את מוסיקת הרקע, הבגדים ועיצוב המקום למוטיב.

כעת, לאחר שקראתם קצת בתחום אירועי בת מצווה, וודאי הבנתם שלחגיגה אישית יש את האופציה להיות אירוע מאוד מהנה; תלוי איך הכל מבוצע ובפתיחותם של הנוכחים. אך עדיין, אם לא תקפידו לתכנן טוב את הפרטים הקטנים – אתם עלולים להתאכזב. תכננו בקפידה את כל הפרטים… ויאללה, לאירוע!

כתיבת תגובה