מחשבון ביטוח חובה

בכל שנה מחירי הביטוח מתייקרים אבל יש גם פתרונות, הגיע הזמן לחדש את הביטוח? איפה רוכשים ביטוח חובה השוואת מחירים? במאמר הבא תוכלו למצוא מספר המלצות על פוליסת ביטוח, איפה בודקים מחירים וכיצד למצוא השוואת מחירי ביטוח חובה בלי לשבור את הראש?.

צריכים לחדש? את תשהו יותר מדי מומלץ להשוות מחירים כעשרה ימים לפני טרום פקיעת הביטוח. אם תעשו זאת מוקדם יותר תוכלו לבדוק מספר חברות ולחסוך יותר.

איפה עושים ביטוח? קחו הצעות מהחברות הגדולות וגם מסוכנים פרטיים. לפעמים תגלו פערי מחיר גדולים מאוד מה שמאפשר לכם חיסכון גדול במחיר ויש גם אבל, כדאי לקרוא את האותיות הקטנות.

הפרטים הקטנים- יש דברים שיכולים לחסוך לכם המון המון כסף כמה דוגמאות: גיל הנהג הצעיר ביותר, האם יש קודם או איתוראן? האם אתם צריכים רכב חלופי? כל תוספת עולה כסף ולכן כדאי לחשוב למה אתם זקוקים ולמה לא.

עוד המלצה: כדאי שכל הביטוחים שלכם יהיו מרוכזים במקום אחד, כמו: ביטוח למשכנתא רכב או אופנוע פנסיה ועוד. זה קל ונוח יותר שהכל מרוכז במקום אחד ואגב, זה גם אפילו זול יותר.

נסו גם לבדוק עם המכרים והחברים שלכם, אולי יש להם מכונית דומה לשלכם? אולי יש להם סוכן אמין ומקצועי? ייתכן שכן ואלי לא לא עולה לנסות. אנחנו גרים במדינה קטנה ותמיד תמצאו מישהו שיכול לסדר מחיר.

המון אנשים מתלבטים איזה ביטוח כדאי, מקיף או צד ג'? האם לעשות עם גרירה? תמיד טוב לעשות פוליסה מקיפה, כך גם בביטוח לדירה או כל דבר אחר.

ונסכם: מאוד חשוב לקבל לפחות 3 הצעות מחיר, לבדוק את תנאי הפוליסה לגשת רק לסוכנים מורשים ותנהגו בזהירות! מי שבודק מרוויח.

רוצים לדבר עם יועצים? רוצים למצוא מחשבון ביטוח חובה? אנחנו נשמח לעזור לכם, אתם מוזמנים להתייעץ וגם לקבל הנחות ללא התחייבות. בלחיצה עם הלינק הבא תוכלו לקבל ביטוח כבר היום.

כתיבת תגובה