מחשבון ביטוח מקיף לנהג צעיר


נוהגים בלי ביטוח?!

כמעט לכולנו יש דברים יקרי-ערך. חפצים אלה לא רק עלו ביוקר, אלא יש להם גם ערך מוסף בשבילנו. בדיוק בגלל זה, בכדי שדברים אלה יישמרו, חשוב לדאוג שיהיה ביטוח שיעזור לכם בכל מצב.

כאשר זה מגיע לכלי רכב, לביטוח יש חשיבות רבה, שהרי פרט לפריצת האוטו, תמיד יכול לקרות שהרכב יהיה מעורב בתאונה. במצב כזה חשוב שיהיה מי שיוכל לטפל בנזקים של רכבכם, של הרכב הנוסף וגם לכאלה שנגרמו לכם גופנית. יודעים איזה סוג של ביטוח מתאים לאוטו שאתם מחזיקים? כל המידע בטקסט הבא.

חברות ביטוח רכב – מידע ועלויות

היום בשוק של חברות הביטוח קיימות חבילות ביטוח שונות, מסיבה זו צריך לבחור את המתאימה ביותר. מהם הגורמים אשר משפיעים על מחיר החבילה?

גודל האוטו – המכוניות מחולקות למס' קטגוריות ע"פ מחיר וגודל המכונית. כמה שכלי הרכב שלכם שווה יותר, ככה גם הביטוח עבורו יתפח.

גיל נהג הרכב – הוצאתם את רישיון הנהיגה שלכם לא מזמן? אם לפי החוק אתה נהג צעיר או חדש, אתה כנראה תשלם הרבה עבור הביטוח בעקבות ריבוי התאונות אליהם נקלעים נהגים צעירים. ככל שעולה ניסיון הנהג, כך מחיר חבילת הביטוח צפוי לרדת.

ביטוח חובה \ מקיף – לא כל חבילת ביטוח מכסה את אותם הנזקים. פרט לביטוח שהוא חובה, יש אפשרות לבחור גם בביטוח משלים שיאפשר כיסוי נזקים ופיצוי מלא אם התרחשה, חלילה, תאונה. יותר מכך, יש אפשרות לשלם על ביטוח יקר יותר בשביל להימנע מדמי הששתתפות עצמית אם תתרחש תאונה

צריכים מידע על ביטוח? עברו אל העמוד הבא.

לסיכומו של עניין

אז נכון, לאחר שרכשתם מכונית פרטית, ההוצאות הנלוות לזה הן לא קטנות, ובכל זאת, כאשר מדובר על עניין רציני דוגמת חיי אדם – זו בכלל לא שאלה. פרט לעובדה שנהיגה בלי ביטוח היא לא חוקית בארץ, במקרה של תאונה, הינכם צפויים לשאת בכל ההוצאות של ביה"ח, השיקום במידת הצורך והנזקים שנגרמו לרכב. בשביך לחסוך את עוגמת הנפש – הגיע הזמן לבטח את האוטו!

כתיבת תגובה