מיגון הבית והאוטו בקלות

העסק שלכם לא מוגן בלילה? בטוח שתפיקו משהו מהמידע שנשתף בטקסט הקרוב. חוץ מזה, במידה ובינתיים לא סבלתם אישית מפריצות, במוקדם או במאוחר אתם תהיו מוכרחים מיגון הבית.

אזעקות בכל מקום.

אפילו אלו מביניכם ששוכנים באזורים מרכזיים – חייבים אזעקה; כניסות בכוח אל רכבים לא מוגנים ובנייני מגורים מתרחשות בכל יום איפה שלא תרצו. בסופו של יום, כל אחד ואחד מכיר סיפור על שסבל מפריצוֹת בזמן מסויים. בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית, יש די והותר חידושים ושדרוגי מיגון שלא יוציאו מכם מאמצים גדולים מדיי בין אם פיזית וכלכלית.

הגן על הרכב

שווה לכם לדאוג להגנה לביתכם, אפילו בשיטות פשוטות, כמו דלת עם אינטרקום או לחצני מצוקה, מפני שלא תצליחו לחזות מתי יפרצו לביתכם. לא ניתן להישאר ברכב או לשמור עליו בכל יום ושעה. גם במידה ואתם בתוך הבית או לידו, עדיף שלא תהיו גיבורים עם שודדים. מומלץ שתתנו להם "לעבוד" וליידע את הביטחון. יש המון פתרונות מיגון שיודיעו למוקד בלי עזרתכם.

אלה המנהלים עסק חייבים לשקול לאמץ פתרונות מיגון למשרדם ואבטחה על כל מידע חסוי של משרדם, דוגמת גלאי וילון פנימי או גלאי תאורה. חפשו בגוגל מערכת בקרת כניסה וראו במו עיניכם את האופציות הקיימות.

הגנה מכל כיוון

בעידן המידע, כולם דואגים לאימייל, דואגים ללפטופ, ומשתמשים בקודים סודיים על בסיס יומיומי. איבטוח זה נעשה בנונשלאנטיות גמורה, על אף חשיבות האבטחה הזו. למרות העובדה שההשקעה גדולה יחסית, חובה לאבטח כהלכה את המשרד והדירה, שמכילים רכוש יקר הרבה יותר מאשר המייל שלכם. חִשבו לעומק על האינפורמציה שקיבלתם ממאמרים דומים ומכל מקום אחר, ועשו "אפגרייד" על האבטחה של משפחתכם. כל פריט ערך או אדם יקר מוכרחים הגנה! אז אחרי שקראתם קדימה לעבודה!

כתיבת תגובה