מידע חשוב אודות הפקות אומנים

מידע חשוב אודות הפקות אומנים

אומנים רבים בים אם מדובר בהרכב מוזיקלי או בזמר בודד אשר הבינו כי ניחנו בכישרון בתחום המוזיקה הבינו כי על מנת לפרוץ החוצה יש צורך לבצע את התהליך של הפקות אומנים באופן מקצועי. כאשר תהליך זה דורש עבודה רבה וניסיון רב בתחום המוזיקה.

בכל תהליך של הפקות אומנים מג'יק מקצועי קיים מפיק מוזיקלי. כאשר אחד היתרונות היותר בולטים בסייע של מפיק הוא  כי המפיק המוזיקלי בהיותו כח מיקוח גדול יותר מלהרכב או אומן בודד, יצליח ברב המקרים לקבל עבור הלהקה דיל של עלות זמן אולפן זול יותר משהלהקה הייתה מצליחה להשיג בכוחות עצמה והדבר תקף גם לעלות המיקסים ומהאסטרינג. כך המפיק חוסך בעבור האומן אחוז ניכר מהעלויות של הפרוייקט. כמו כן, ל-מפיק מוזיקלי יש היכולת והניסיון לסייע באופן משמעותי בביצוע היצירה, בין אם מדובר בהפקת סינגל או הפקת אלבומים מג'יק, וזאת מאחר והוא בשל הידע הרב בתחום יכול להבחין בניואנסים הקטנים ובכך להפוך את השיר ליצירה של ממש. כאשר הוא מתייחס למבנה השיר, לאורך שלו, למהירות שבה הוא מבוצע, לאיכות הסאונד, הנגינה ואף להיבט המסחרי של היצירה המופקת.

ידוע כי מאחורי כל זמר או הרכב מוזיקלי מוצלח ישנו אולפן הקלטות איכותי ומקציעי, אשר מצוייד בכל הטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום המוזיקה הנדרשת לטובת הפקת פלייבקים, סינגלים, אלבומים ווידיאו קליפים. כמו כן, בכל אולפן הקלטות קיימים חדר אחד או מספר חדרים אקוסטיים המבודדים ואטומים על מנת לבצע הן חזרות והן הקלטות אשר מאפשרים להפיק שיר עם צלילים חדים וברורים.

טיפ לבחירת אולפן הקלטות

חשוב מאוד כאשר אנו בחורים אולפן הקלטות לבחור באולפן אשר קיימים בו בעלי מקצוע ידידותיים וזאת מאחר ואתם תעבירו שעות רבות באולפן ועל מנת לייצר יצירה מוצלחת נדרשת הרמוניה בין האנשים במקום.

כתיבת תגובה