מידע למתעניינות בעיצוב שמלות כלה

רוצה שמלת כלה מדהימה? יום חשוב מאוד בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום שבו מתחתנים – יום שכל כולו מוקדש לכלה ולחתן, שמתכוונים להצהיר על אהבתם וקבל עם ועדה להתחייב לקשור חוקית את חייהם לנצח.
באירוע חשוב זה את רוצה וחייבת להיראות פשוט מדהים, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלה עדינה, אשר נותנת לכל אחת להיות נסיכה ליום אחד?

ע"פ מה בוחרים שמלות כלה? כמה היא צריכה לעלות? אילו סגנונות קיימים? צריכה מידע על זר כלה? הכל לפניך:

המחיר הבסיסי של שמלה מעוצבת הוא 5000 שקל, אך עבור כלות ומעצבים רבים רק השמיים הם הגבול. השכרת שמלה עולה כ-20 אחוז פחות מקנייה של שמלה חדשה, ואם ההפרש כזה קטן, כמעט תמיד כדאי לשלם את המחיר המלא ולא להסתבך.

עיצוב שמלות כלה – כמה זה יעלה?.

האם את צריכה סלון כלות או מעצב? הכי פשוט זה לשאול קרובות משפחה וחברות שהתחתנולאחרונה (ולא לפני עשר שנים), בנוסף, אפשר להזמין קטלוגים חדשים של המעצבים האלה בכדי להתרשם אם מגוון השמלות שלהם מושכות אותך.

העזרי בקטלוגים, אבל קחי אותם בתור הנחייה ולא יותר, לשם היוודעות עם הדגמים הקיימים בחנויות, מגוון הסגנונות וקבלת רעיונות לשמלתך.

משהו הרשים אותך? בקרי בסטודיו או בסלון הכלות, עדיף בתיאום מבעוד מועד, כך שתקבלי את תשומת הלב המלאה.

הקפידי לשים לב, האם הבעלים מבלים איתך די זמן, או שלרוב הם מפנים אותך לעובדים הזוטרים? קשובים לבקשותייך? מה לגבי צוות המקום? איך היחס כלפי לקוחות האחרות במקום? האם המחירים הגיוניים?

בנוסף שאלי אם התשלום כולל שירותים חשובים אחרים, כעיצוב תסרוקת במהלך יום החתונה, הדבר עשוי לחסוך לך המון לחץ, זמן וכסף. כמו כן, יש מקומות אשר החליטו לקחת את אותם השירותים עוד צעד קדימה ולכן מוסיפים טיפולי ספא ועיסויים אשר הופכים את השעות של ההכנות להרבה יותר נעימות.

סטודיו איכותי לא מתפשר על האיכות מכל הבחינות – חומרים, סגנון וללא ספק, שירות. אז אל תתפשרי.

רוצה מידע על שמלת כלה? חיזרי לאתר שוב ובהקדם ותמצאי את מיטב המעצבים וספקי השירותים, במהירות ובקלות. בהצלחה!

כתיבת תגובה