מידע על אולמות אירועים חדשים וטובים בירושלים


מחפשים דרך לעשות אירוע יחודי? הפנטזיה של כולם היא אירוע שלא יפסיקו לדבר, אך מה באמת מוזמנים זוכרים? שמלה, המנה העיקרית, הריקודים, וכמובן את העיצוב. אולי תתפלאו לגלות, אולם להרבה מאוד מהאורחים חשובים אותם מאפיינים, ועל כולם נשתדל לשים פוקוס.

בוחרים מיקום לארוע

המיקום שתבחרו צריך לשקף אתכם ואת האספקטים שחשובים לכם. וילה בסביון תעיד על יחודיות, חתונה על הים תשקף תמימות, גן אירועים מרהיב יעיד על מעמדכם בחברה בעוד אולם או גן חמים יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על טקס בר מצווה הדור ומפוצץ, אבל פעמים רבות אחרי התחלת התכנון קולטים בעלי השמחה שזה לא מה שלמעשה הם רצו. לפני שאתם סוגרים מקום תחשבו בחוכמה אם באמת המקום הזה אכן משקף אתכם .

בחירת המנות לאירוע

הסתיים העיסוק עם גני אירועים חדשים? לדעת כל האנשים אחד המאפיינים המרכזים הוא התפריט. לחלק זה אולי נשמע קצת יומרני, אבל מרבית האורחים מחפשים ליהנות ומה שמאוד חשוב להם הוא המנות שיוגשו באירוע.

טרם בחירת התפריט תחשבו לעומק מי הם האנשים שיהוו את החלק הגדול ביותר בשמחה שלכם. אם לשימחתכם מדובר באורחים המהמעמד הממוצע, שאוהבים אוכל ביתי, תלכו לכיוון של אוכל יותר פשוט. במידה ומדובר בחבר'ה צעירים מדור ה-2000 מומלץ לשקול תפריט צמחוני, אם זו בכלל מסיבת צעירים ורובם יהיו בה בני נוער אז ניתן ללכת על תפריט פשוט המכיל ההמבורגר, צ'יפס ועוד.

תזכרו תמיד כי קשה שכולם יהיו מרוצים, לכן כדאי לשלב תפריט מורכב וצנוע, חדשני ומוכר. בדרך זו יהיו למוזמנים יותר אופציות להחליט. לסיכום, תמיד עדיף שיהיה מגוון של חלופות מאשר כמה מנות בודדות.

עיצוב הגן

אם עומד לרשותכם זמן נוסף ואתם מעוניינים ליצור תחושת וואו אצל האורחים, תצרו קונספט, משהו הדור ומעבר לזה מסר שאולי חשוב לכם שכל האורחים יבינו. כמו שבחירת מקום האירוע, גם כן סגנון העיצוב בעל חשיבות מרכזית.

בקטע הזה באמת ובתמים אין סוף לרעיונות ; ניתן ליצור הכל, או, לדוגמה, להדגיש רק דברים מסוימים; צבעי הארוע (אירוע בכתום, הדגשת רק 2 צבעים), נוף מלאכותי (מפלים, דקלים) עיצוב החופה וכו', באמת רק תיתנו לעצמכם להמריא בדמיון. ידוע שלא אחת שטקס אישי משתנה והופך לגם האירוע של ההורים של בעלי השמחה, בגלל זה דווקא בנושא זה, זה מקומכם לתת ביטוי לעצמכם.

החלטתם לגבי אולמות אירועים חדשים?

באמת הכי פשוט זה לרצות את כולם, אבל זכרו כל הזמן שבסוף זה הארוע שלכם. אם יש משהו שאין אופציה שאתם לוותר עליו אפילו אם הוא, מפריע להורים, אל תסכימו לוותר עליו. תסבירו לבני המשפחה שלכם בשקט ובעדניות שזה בכל מקרה האירוע שלכם. תלכו עם הרגש ובחרו בדבר שהכי מעיד עליכם.

אתם, עדין צריכים עוד חומר לגבי תחום זה המשיכו לקרוא כאן, וארגנו לכם ארוע מהנה!

כתיבת תגובה