מידע על ויזת עבודה לאוסטרליה

נמאס לך לעבוד פה?

לפני כ 15 שנה, אחי הבכור עבד במובינג בארה"ב במשך שנה. כל המשפחה פחדו וחיכו רק שיחזור. בסופו של דבר, כשחזר לארץ, הוא הספיק לסיים טיול ענק, קניות מכל טוב, הרפתקות מסוגים שונים, ותכנית חיסכון מכובדת. כמה קינאתי בו… כמובן שלאחר כמה שנים עשיתי טיול משלי, ובשלב זה בחיי התאפשר לי להסביר לכם בפירוט על החוויות שלי בנושא של עגלות אוסטרליה.

עבודה? לא רק.

הערך המוסף מעבודה בחו"ל הוא שגם זכית בטיול שלם. אין ויכוח, העבודה מאוד פיזית וימי העבודה ארוכים, אבל עם זאת, אתה מסתדר בעצמך, מכיר תרבויות שונות וסופג הרפתקות במקומות חדשים תקופה ארוכה. וכל זה בלי שציינתי את הסיפוק מהשכר הגבוה שתקבל מעבודתך. עוד יותר מזה, במהלך שהותך במדינות מסויימות, תוכל, בהתאם לתנאים, להתחיל התמחות מסויימת במקצוע עיוני כלשהו, ולהתנסות בו לפני שתחזור ארצה.

ומה בדבר ויזת עבודה לאוסטרליה? מיד אסביר הכל.

כל מה שחשוב

כאשר תרצה לטייל במדינות מסויימות, ייתכן ותיאלץ להוציא אשרת תייר; כשכל מדינה והחלטותיה הספציפיות לגבי אירוח תיירים. לפעמים הסוג של הויזה משתנה בהתאם לאופי שהותך, אבל ברוב המדינות, אם תצטרך להוציא ויזה מסויימת – תהיה זקוק להצטלם לתמונות דרכון, להוציא לעצמך דרכון ולהתראיין אצל שגריר המדינה המדוברת. כדאי לך להתעדכן על פי שגרירות המדינה הרלוונטית לגבי הדרישות עבור הנפקת הויזה, בכל אופן, הנה לך מספר טיפים כלליים שיוכלו להפיק תועלת:

את מרבית הנוהל ניתן לעשות באמצעות הפורטל של השגרירות. בקר בדף הבית המתאים ואולי כך תצליח לחסוך לעצמך בזמן.

השתדל להיראות מכובד; כמו בדייטים, המראה החיצוני שלך הוא מאוד חשוב.

קח איתך תמונות דרכון מעודכנות. במידה ואין בידך – במקרים מסויימים תצליח להוציא אותן אצל צלמים שנמצאים בסביבה הקרובה.

הקפד ששמת עליך סכום כסף מסוים, למקרה ו…

אפשרויות העבודה בחו"ל

אני משוכנע, הדמיון נוטה להשתולל, אך חשוב לציין, תחומי העבודה לצעירים בחו"ל – לא מקיפים במיוחד, ולרוב כוללים מכירות ציורי שמן ואופּר. ובכל זאת, לכל תחום – הייחודיות שלו, בהתאם למדינה ויחס המעסיק.

צמא לאינפורמציה ספציפית לגבי עבודה בחו"ל?שלח תגובה ואנסה לענות על סמך ניסיוני. לך לעבודה…בחו"ל!

כתיבת תגובה