מידע על נכיון צ'ק פרטי

נכיון של צ'ק פרטי, מאפשר לקבל כסף מזומן תמורת צ'ק דחוי שברשותו של אדם פרטי.

נכיון צ'קים פרטיים, מאפשר למי שסובל ממצוקת מזומנים, לקבל תמורת צ'קים דחויים כסף מזומן, ובכך להימנע מלקיחת הלוואה.

החיסרון של לקיחת הלוואה הוא בעלויות הריבית הגבוהות שכרוכות בה.

הבנקים המסחריים נותנים הלוואות בריבית גבוהה, ומי שנדחה מהבנקים המסחריים לעתים נאלץ לקחת הלוואה בשוק האפור שבו הריבית היא גבוהה במיוחד, דבר שעלול להוביל להתמוטטות כלכלית.

עוד מידע על נכיון צ'קים פרטיים

כל החברות שעוסקות בתחום של נכיון צ'קים חייבות לקבל רישיון מאת משרד האוצר, וגם נמצאות תחת פיקוחו, במטרה למנוע הסתבכויות עם גורמי השוק האפור.

יש במדינת ישראל כ- 800 חברות שעוסקות בתחום של נכיון צ'קים פרטיים ומסחריים, כאשר רובן עוסקות גם בשירותי מט"ח ושירותי מימון נוספים, כמו למשל כרטיס אשראי ניטען, העברות כספים לחוץ לארץ, המרה של מטבעות.

בניגוד לבנקים המסחריים שלא מכבדים צ'ק שחזר, חברות של נכיון צ'קים מכבדות גם צ'ק שחזר.

יש חברות בתחום של נכיון צ'קים שאצלן אין שוני בעמלה, גם כאשר הצ'ק דחוי למועד רחוק מאוד, לכן אם יש לכם צ'ק דחוי שמועד הפרעון שלו הוא רחוק, כדאי לכם לפנות לחברה כזאת.

נכיון צ'קים פרטיים מאפשר לכם להימנע מהסיכון שקיים במצב שבו אתם מתקשים לעמוד בתשלומי הריבית של הלוואה שלקחתם מגורם כלשהו, בנק מסחר או השוק האפור.

מומלץ בהחלט, להשוות הצעות של מספר חברות שונות, ורק אז לבחור את ההצעה שהכי כדאית בעבורכם.

העמלה שמקובלת בתחום של נכיון צ'קים היא בערך 10%.

עסקה של נכיון צ'קים לשם המחשה, לדני יש צ'ק דחוי לעוד חודשיים על סך של 8,000 ש"ח, הוא יכול לבצע נכיון צ'ק, ולקבל בתמורה 7,200 ש"ח במזומן באופן מיידי. כעת דני כבר איננו נזקק להלוואה על סך של 7,200 ש"ח עם כל עלויות הריבית שנובעות ממנה.

לסיכום

נכיון צ'קים פרטיים מאפשר לכם להימנע מלקיחת הלוואות שאתם עלולים להתקשות בהחזרתן.

השירות של נכיון צ'קים מאפשר לכם לקבל מזומנים באופן מיידי, ולשפר את מצבו של תזרים המזומנים שלכם, ללא לקיחת הלוואות שכרוכות בהוצאות ריבית גבוהות.

לכן גם אם אתם אנשים פרטיים וגם אם אתם בעלי עסק, הפתרון של נכיון צ'קים, יכול להיות מאוד אטרקטיבי בעבורכם ולכן שווה לכם לנסות אותו.

כתיבת תגובה