קנדה ערים – מידע

הצבא כבר מאחוריכם? מה דעתכם על טיול ללונדון?

לאחר התיכון והצבא, כמעט כולם רוצים להרגיש חופשיים, וכנראה שאין דרך מוצלחת יותר לעשות זאת מאשר טיול בחו"ל.

לחלק מהאנשים יספיקו יומיים בצפון, אולם לחלק מהאנשים צורך בטיול ארוך יותר בדרום אמריקה. השפה השונה, המאכלים המעניינים והנופים היפים שבכלל לא נראים כמו אלה שקיימים כאן – כל אלה הופכים את הטיול לחוויה חד פעמית שכדאי לקחת בה חלק.

הבעיות צצות כאשר חושבים בהיגיון ומדברים על עלויות. טיסות ושהייה בחו"ל הן מאוד יקרות, ואם רוצים לטייל בחול לתקופה של כמה חודשים ויותר כדאי לבוא עם כסף בכיס. מה אפשר לעשות אם ההורים לא עשירים, אבל החלום הוא לבקר באנגליה?

לעבוד בחול – האפשרות הפשוטה ביותר שעומדת לרשותכם

במקום להתאמץ ולעבוד בארץ במשך שנה, להרוויח סכומים מצחיקים ולהוציא הכל בבת אחת על חופשה קצרה, ניתן לשקול פתרון אחר. לדוגמא, למצוא עבודה בארה"ב, להרוויח משכורת גדולה ובזמן זה גם לטייל.

חשוב לבוא מוכנים, עבודה בחו"ל טומנת בחובה כמה סידורים. צריך קודם לקבל אישורי עבודה ולמצוא מידע בנושא קנדה ערים. אך לא צריך לדאוג, בעזרת הכנה מוקדמת אתם תוכלו לעבוד בחול.

היכן מתחילים? צריכים לקרוא על טורונטו?

לפני שעוזבים את הארץ לזמן רב, אין ברירה אלא לטפל בסידורים ודברים; קודם כל, עליכם להשיג ויזה מתאימה או איזשהו אישור חוקי אחר כדי לעבוד בצורה כשרה במדינה אליה תגיעו.

אחרי שיש ויזה אפשר לתור אחר מעסיקים רציניים. לא כול העבודות מעבר לים הן חוקיות, ולא בכולן תהיו זכאים למגורים בחינם ושכר גבוה. צריך למצוא חברות ישראליות שגם מקיימות כל מה שהן מבטיחות, ואם יש צורך אפשר קודם להיוועץ בחבר'ה צעירים שעבדו בחול.

כדי למצוא אינפורמציה לגבי טיולים ועבודה בחו"ל או הגירה קנדה אפשר להיעזר באינטרנט. האתר של http://www.israeli-marinas.co.il/ ייתן לכם שפע של מידע חשוב שטוב לדעת לגבי עבודות מעבר לים.

כתיבת תגובה