מילוי שפתיים לכבוד אירוע

רוצים לתקן את האוזניים הבולטות? במדינה ים תיכונית כמו שלנו, יש המון ימים בהם מזג האוויר מכריח אותנו ללבוש בגדים קצרים וחושפניים. הבעיה היא שרובנו היינו מעדיפים אילו רק חלק זה או אחר בגוף היה נראים טיפ-טיפה יותר טוב. זאת אחת הסיבות לכך שכל כך הרבה אנשים מגיעים להחלטה להעביר את עצמם ניתוחים קוסמטיים – למען יוכלו לשדרג טיפה את המראה שלהם – בחירה או צעד, שבמידה ומבוצע במקצועיות ומיומנות, במרבית המקרים מוביל גם לשיפור הדימוי-העצמי.

הבחירה לעבור טיפול אסתטי זה החלטה גדולה, החלטה אשר דורשת הרבה כוחות נפש, סיבולת פיזית ובעת תקופת ההחלמה, גם הרבה סבלנות. חשוב מאד שתבחרו במנתח בעל שם, כזה שאתם הייתם מוכנים ללכת אחריו בעינים עצומות והיכנסו למהלך אך ורק כאשר אתם שלמים ב-100 אחוז עם בחירתכם, כי כל שינוי יהיה שינוי לכל החיים.

אז מה כדאי לבדוק אם רוצים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, וממה חשוב להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על העלמת קמטים? להלן כמה טיפים שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב:

– לניתוח אף: לאחר הניתוח אזור האף בדרך כלל נעשה נפוח ואדמומי. ניתן להפחית את הנפיחות באמצעות צינון האזור עם שקיות מלאות בקרח או בעזרת ירקות קפואים.

– בשבוע הראשון אחרי שעוברים את הניתוח סביר להניח שתתקלו בקושי בזמן צחצוח שיניים. לפיכך מומלץ מאד, באופן זמני, להשתמש בשטיפת פה כדי לשמור על היגיינת השיניים.

– לניתוחי חזה: אין ללכת לניתוח הקטנת חזה לפני תחילת דיאטת הרזיה, מכיוון שהחזה מאבד מנפחו בזמן הורדת משקל וצורת החזה משתנה. מסיבה זו רצוי לפני כן לרדת במשקל ורק אחרי כן לעבור את הקטנת החזה.

– מומלץ מאד שלא להפעיל כוח או לחץ כלשהם על הזרועות אחרי ניתוח הגדלת חזה, שכן הלחץ עלול לגרום להתרחבות צלקות הניתוח.

– טיפולי פנים: בשום מצב אין לבצע פילינג לפציינטים אשר משתמשים ברואקוטן או ברטין איי, מהסיבה שבמצב זה עורם דק מאוד ופילינג עלול לפגוע בו בקלות.

– חשוב מאד להימנע מסיגריות כשלושה שבועות לפני ואחרי שעוברים ניתוח מתיחת פנים, מכיוון שעישון מאט את קצב קרישה ומעכב את קצב ההחלמה של העור מהניתוח.

תחום הרפואה האסתטית הוא תחום שבו ככל שיודעים יותר כך המצב טוב יותר, אם תרצו לשמוע עוד בנושא מילוי שפתיים ועל הזרקת בוטוקס, משתלם לכם לעיין בטקסטים הבאים שלנו באתר המרתק www.zaadimcenter.co.il/. העיקר שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בידיים טובות ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. העיקר הבריאות!

כתיבת תגובה