מיני בר – מטהר מים ביתי

מים נקיים וזכים הם השמפניה של הטבע. מים חשובים לבריאות הגוף לא הרבה פחות מאבות מזון נוספים. בעת האחרונה רמת המים ירדה וקשה להגיד כי אתם שותים מים זכים ונקיים. אחרי שנים רבות של חיפוש פתרון לבעיה, קמה תגלית גאונית, מתקן מים המספק לנו מים צלולים, נקיים וטעימים.

מטהרי מים לבית מספר עניינים אשר כדאי לדעת

כאשר אנו מעוניינים לקנות מתקן מים אסור לחסוך. חיוני לקנות מיני בר איכותי עם מסנן למים המספק מים נקיים וזכים כמו ממאגרי המים הטבעיים. מתקן מים בעל רמה יספק לכם מים בטמפרטורות שונות על פי בחירתכם. בלחיצת כפתור תוכלו לקבל מים חמים, מים רותחים או שמא מים קרים. בשוק הרחב יש מתקנים של מטהרי מים המצוידים בצג אלקטרוני שעליו אפשר לראות ולכוון את טמפרטורת המים. בהרבה מטהרי מים יש מסנן מים השומר ששומר רמת המים ומונע חיידקים במים. מסנן מים יוכל לשמור על רמת המים ולמנוע מושבת חיידקים בלתי נראים במים. מיני בר בעל רמה חייב להיות בעל תו תקן. מיני בר המצויד בתו תקן מבטיח בטיחות וימנע אסון. תו תקן מעיד כי בכל מיני בר איכותי , הילדים הקטנים לא יהיו מסוגלים לפתוח את המים החמים ללא השגחה. בגלל המצב של המים ,מטהר למים זה מתקן חיוני. באמצעות מטהר מים באפשרותנו לשלוט על רמת המים ולשמור על הבריאות של כל בני המשפחה. מתקן מים דורש תחזוקה. כדי לשמור על משך חיים ממושך, חיוני לנקות אותו מפעם לפעם. כדי לשמור על איכות המים ועל תפקוד תקין של המתקן , יש צורך להחליף מסנן מים לעתים קרובות.

מיני בר – הצעות ועצות מועילות

הקפידו לקנות אך ורק מיני בר או מתקן מים המצוידים באישור של משרד הבריאות ובתו תקן . חנויות רבות מציעות מטהרי מים המנקים את המים באמצעות חומרים כימיים , היזהרו!! חומרים אלו יכולים להיות מסוכנים. ·החנויות מציעות למכירה סוגים רבים של מיני בר . ישנו מתקן מים המספק מים מינרליים ויש מתקן עם מסנן מים המחובר לצנרת הביתית. מי הברז עוברים תהליך של סינון וניקוי המשמיד את כל החיידקים. יש מיני בר בגדלים רבים, סוגים שונים ומחברות שונות . כאשר אתם רוכשים מתקן מים, כדאי להתייעץ עם המוכרים בחנות. בכל חנות תוכלו למצוא יועצים בעלי ניסיון אשר ידעו לבחור למענכם את המתקן המתאים. מומלץ גם לערוך סקר שווקים ולהשוות מחירים.

כתיבת תגובה