מיקום רהיטי ילדים בחדר

כאשר מעצבים חדרי ילדים יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם, לא משנה באיזו שיטה מעצבים, והם: איכות, מחיר וטעם אישי של הילדים. שלושת אלו הם קריטריונים חשובים, שבלעדיהם החדר לא יהיה מוצלח, גם אם מעצבים את החדר לפי שיטת העיצוב הטובה ביותר.

לפני שמתחילים לסדר את החדר לפי תורת הפנג שוואי, יש לבחור מראה מסוים לחדר. חדרי ילדים נראים הכי טוב כשהם לובשים עיצוב בסגנון אדמה, עיצוב טבעי, כלומר צבעים קרמים וחומים. העיצוב הטבעי יתן לילדים תחושה מרגיע היותר. כמובן, אפשר לעצב חדרי ילדים בסגנונות קצת פחות טבעיים ויותר מופרעים ולהכניס לתוכם צבעים עוצמתיים, כמו סגלגל, צהבהב, תכלת, כתום, צהוב, תכלת וכדומה. למרות שהטעם האישי של הילד הוא החשוב מכל, ההורים צריכים למצוא איזון בין הצרכים והרצונות של הילדים.

רהיטי ילדים צריכים להיות איכותיים ובעניין הזה אי אפשר להתפשר. בעת רכישת מיטות ילדים יש לשים על כך דגש גדול עוד יותר כי מיטות ילדים הן המקום שהילדים שמים עליו את גבם הרגיש והן אמורות לספק להם את התמיכה הכי טובה. כדאי לקנות רהיטי ילדים באופן אישי ולהימנע מרכישה דרך האינטרנט. לא לשכוח למדוד את החדרים כדי לדעת איפה מציבים כל רהיט.

אחרי שנקנו רהיטי ילדים צריך להכניס אותם לחדר ולמקם אותם. פנג שוואי היא השיטה הטובה ביותר לסידור הרהיטים. פנג שוואי נותן תחושה נעימה ברגע שנכנסים לתוך חדרי ילדים וחדרים אחרים שמסדרים אותם לפי שיטה זו. השיטה פותחה על ידי הסינים ולפיה יש חשיבות למקום שבו ממקמים מיטות ילדים בחדרים, ליחס בין המיטות לחלונות, לזווית שבה נמצא הילד במיטה ביחס לדלת הכניסה ועוד.

בפנג שוואי עובדים לפי מילת מפתח אחת: צ'י. הצ'י מתייחסת לאנרגית החיים שקיימת מסביבנו ובתוכנו. כשם שאת הצ'י בגוף אפשר לשחרר על ידי דיקור, פנג שוואי עוזר לשחרר את הצ'י בסביבת חדרי ילדים ובחדרים אחרים בבית.

את האנרגיות החסומות בחדרי הילדים אפשר לפתוח בעזרת קריסטלים, צמחים, מראות, מוביילים, פעמוני רוח ועוד. האביזרים האלו מסדירים את זרימת האנרגיה בחדרים ושומרים על אנרגיות אהבה בהם. כאמור, שינויים במיקום רהיטי ילדים בחדרים שלהם ישפיע לטובה באופן משמעותי, יחד עם שילוב נכון של צבעים בחדר.