מי אמר שחתונה בטבע חייבת להיות צנועה?

אירועים בטבע, הוא טרנד חדש אבל בהחלט עם השנים ניתן לראות יותר זוגות העורכים אירועים בטבע כמו חתונות. החתונה בטבע אינה חייבת להיות צנועה, דווקא המקום הפתוח נותן לנו הרבה יצירתיות לאירועים גרנדיוזיים  ומיוחדים , ניתן להפוך כל אירוע ליצירת פאר של ממש  בעזרת חברות להפקת אירועים שיוכלו לתת רעיונות וידעו כיצד לעצב כל אירוע על הצד הטוב ביותר. כל אירוע כזה יכול להיות חוויה מרגשת של פעם בחיים שאתם והאורחים שלכם לא תשכחו מעולם.

יש כמה מקומות שיוכלו להיות אידאליים עבור חתונה בטבע כמו למשל חתונות ביערות וחורשות דמיינו חופה על שדה מוריק, או מדבר בשקיעה, או אפילו חוף הים, באוויר הצח הניחוחות של הטבע והמשפחה השמחה לחגוג אתכם את האירוע תשמח להיות אתכם באירוע מיוחד זה. חתונה לבנה על חול כשברקע  הים הכחול  המשמש כתפאורה טבעית לאירוע מושלם. חתונה במדבר רחב ידיים העומד כולו לרשותכם, הינה חוויה אקזוטית ומיוחדת.

הפקת אירועים בטבע זה עניין מסובך ומורכב יותר בעיקר כאשר ישנם אתרים בטבע,  שאינם ערוכים לאירועים כאלה, הכול צריך להיבנות ולהיעשות בהתאם לאירוע, הכול צריך להיעשות בקפידה השילוב בין טבע לבין המוכנות להפקת אירועים כמו היערכות לחשמל, שירותים, מים ועוד. ההיבט הנוסף באירועים בטבע זה הלבוש של האורחים ובעלי האירוע. כשמדובר בשמלת כלה, היא חייבת להיות תואמת לאירוע ,לתנאים ולסגנון החתונה, למשל שמלות נפוחות וכבדות מדי לא יהיו מתאימות לאירוע זה כי אם שמלות ישרות בסגנון כפרי יותר שהכלה תוכל ללכת על הדשא או החול ותרגיש בנוח ולא מסורבלת מדי.

חתונות בטבע נערכות בתקופות הקיץ כשמזג האוויר נעים יותר ולא קריר בשעות הערב, כך שניתן לערוך אירוע כזה בטבע עד השעות הקטנות של הלילה.  אין ספק כי אירועים מיוחדים הם נערכים בטבע ולאורחים שלכם יהיה הרבה מה להגיד על האירוע שלכם.  אין ספק כי חתונות בטבע הן אטרקציה לכולם, אך חשוב להתחשב בקהל המבוגרים המגיע לאירועים מסוג זה, היות ולא כולם יש להם את הגיל ואת הכושר הגופני להגיע למקומות שהגישה בהן אינה נוחה אם החתונה רכן נערכת גם עבור בני המשפחה ולא רק לחברים הקרובים ביותר כדאי כי תתחשבו גם בקהל המבוגרים.

גם מבחינת המוסיקה כדאי לחשוב על כל קהל המוזמנים, כשבוחרים מוסיקה לאירועים  בטבע, כדאי להתחשב ברצונותיהם של המשפחה ושאר האורחים הקשורים למשפחה, החלק הראשון אמור לדבר אל כולם מבחינה מוסיקלית בסוף הערב כשהאורחים המבוגרים יותר ילכו הביתה, תוכלו להקפיץ את הצעירים לבימת הריקודים עם מוסיקה כמו למשל "מטאל" שמתאימה לגילם.