מי חייב הובלות קריות?


עוברים דירה!

לרבים מאיתנו העברת הדירה זהו שלב מרגש בכל פעם מחדש. מדובר בזמן שנותן הזדמנות לסדר את החיים, לעבור על הקיים, לזרוק ולאפשר מקום לחדש. על אף הכל, כשעומדים לעבור כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלה מקצועית שתארוז ותוביל עבורנו את הדברים היקרים לליבנו , שבאמצעותה המעבר יהיה מעבר קל וזריז כמה שניתן.

מה חשוב לבדוק כשמחפשים הובלות חדרה?

הדבר הראשון שרוב האנשים ישימו עליו את הדגש הוא המחיר הנדרש להובלה. המחיר הוא בדרך כלל רכיב מרכזי בגיבוש החלטה ובחירת מוביל בשביל רוב האנשים, אך האם מחיר זול משקף ברוב הפעמים את הפתרון הטוב ביותר עבורכם?

אנא מכם אל תהיו מופתעים אם מצאתם הובלה לכל תכולת העסק בשש מאות ₪ ובתאריך ההובלה הגיע גבר רופס ובודד עם מסחרית קטנה וישנה. בדומה לכך שלא הייתם מפקידים את הפרייבט בכל מוסך זול, למה תרצו לשים את החפצים שלכם בידי חאפר, גם אם מחירו זול.

עריכת סקר שוק

לא יודעים איפה לחפש? עדיף לכם לבחון הצעות מתחרות. על ידי ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברה ממוצעת נותנת לכם ובאיזה מחיר, בשיטה זו תוכלו לדעת עלויות שונות ולהחליט על המחיר אותו אתם יכולים להוציא ולהבטיח שתקבלו את הכי טוב שיש במחיר המדובר, רוצים עזרה במציאת מוביל? לחצו כאן לפרטים נוספים.

בבדיקת הצעת מחיר ההבדלים יהיו כתוצאה מ:

המלצות וניסיון בפועל – חברות שפועלות בענף המון שנים מעסיקות אנשים מנוסים שיודעים את עבודתם ועובדים ביעילות ובזריזות תוך כדי טיפול מסור ברכוש האישי שלכם. לחברות המתוארות מספר גדול של לקוחות ויש ביכולתן להציג המלצות רבות.

אחריות מוגבלת – ודאי תשימו לב שחלק ניכר מההצעות ה"מפתות" שתקבלו לא מציינות שום סעיף הקשור לביטוח. בזמן העברת עסק כדאי להקפיד שנמצא בכלל סעיף מסוג זה ולבדוק את מה הוא מכסה על מנת שתוכלו להיות רגועים.

כלי התובלה וכמות האנשים – חברות הובלה הפועלות דרך קבע יגיעו עם משאית לעומת כאלו שעוסקים על הדרך בהובלות שיגיעו לבד או בליווי עובד מזדמן עם טנדר ישן שבמידה ואתם ברי מזל סגור עם ברזנט. חברת הפועלות דרך קבע יתנו לכם צוות מובילים מיומן ומקצועי המונה לפחות 3 עובדים, תלוי בגודל העבודה – מה שמבטיח לכם טיפול טוב יותר בתכולת הבית.

הובלה בעזרת מנוף – שימוש במנוף יתבטא בתוספת מחיר ויהיו מקרים בהם לא תהיה בידיכם אפשרות אלא מלהשתמש בו בשל מעלית קטנה מדי. בכל אופן, כדאי לשכור את שירות זה גם אם לא מוכרחים כיוון שזה חוסך זמן רב וגם מונע אפשרות של נזק לרכושכם בעת סחיבת הרכוש במסדרונות קטנים.

כולי תקווה שסיפקתי לכם נקודת פתיחה במציאת הצעת מחיר שתשתלם לכם. זקוקים לעוד טיפים שיהיו לכם לעזר בחיפוש חברות הובלות טובות בעלות נמוכה? כנסו עוד היום לאתר ותוכלו להנות מטיפים ומאמרים אשר יתנו לכם לעבור את יום המעבר בקלות ובמהירות, ככל הניתן.

כתיבת תגובה