מי מפחד מניתוח פלסטי ?

טכנולוגיית תלת-מימד מתקדמת מאפשרת צפייה בסרטונים מיוחדים, הממחישים ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים, שלב אחר שלב ומאפשרים למטופלים לקבל מידע מקצועי ומקיף טרם ההחלטה על הניתוח או הטיפול.

אנשים רבים חוששים מניתוחים פלסטיים כגון ניתוח אף או עפעפיים בעיקר בשל חוסר מודעות לגבי התהליכים, השלבים השונים שיש לעבור ותהליכי ההחלמה. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וייחודית, ניתן לצפות בסרטוני תלת-מימד (בארץ הם מדובבים בעברית,) אשר ממחישים תהליכי ניתוחים פלסטיים או טיפולי אסתטיקה, שלב אחר שלב. צפייה בסרטונים אלה, אשר מוצגים באופן מלא ובחינם באינטרנט, מקילה על קבלת ההחלטה האם לבצע ניתוח ובאיזו טכניקה לבחור.

כמו-כן, חברות ביטוח ומרפאות בתחום הרפואה האסתטית והפלסטית – מקדמות תהליכים, בהם מנתחים פלסטיים יהיו מחויבים להציג ולהסביר למטופליהם את כל השלבים הכרוכים בהליך ניתוח פלסטי וההחלמה ממנו, טרם ההסכמה של המטופל. סרטונים שכאלה – יכולים לסייע בהמחשת התהליכים ובקביעת רף מחייב חדש בכל הקשור בשירות למטופל ובדרישות חברות הביטוח.

מדובר בחשיבה חדשה בתחום הרפואה האסתטית, אשר מאפשרת לאנשים רבים, החוששים מהגעה למרפאה או מהיתקלות בשרלטנים – לקבל את המידע הדרוש להם טרם ההחלטה האם לבצע טיפול או ניתוח פלסטי שכזה, באיזו טכניקה ובאיזה מקום. גם הרופאים, המטפלים והמנתחים – יוכלו להסתייע בסרטונים שכאלה במטרה להציג למטופליהם את כל שלבי הניתוח והטיפול ולדון איתם בתהליך ההחלמה, תופעות הלוואי וההשלכות האפשריות.

אתר "אסתטיקה" רכש את הזכויות לסרטונים אלה בארץ באופן בלעדי ודיבב אותם לעברית. ניתן למצוא באתר סרטונים בכל התחומים, בין אם מדובר בטיפול ובין אם מדובר בפרוצדורה כירורגית הקשורה בביצוע ניתוחים פלסטיים. ניתן למצוא מידע וסרטונים על הניתוחים המבוקשים ביותר, דוגמת שאיבת שומן, הגדלת חזה והסרת שיער, כמו גם הפופולאריים פחות.