מי צריך חברת ייעוץ ארגוני?


רוצים ללמוד להתנהל נכון? היה ואתם מרגישים בודאות שחייכם ,לצערכם, לא זורמים לאיפה שרציתם ובנוסף לזה, אתם מוגבלים מבחינה כספית אף על פי שאתם מרווחים משכורת גבוהה, רצוי מאוד שתשקלו את אפשרותכם להתנסות בקבלת יעוץ אישי בכל הקשור לניהול תקציב.

מאמנים עסקיים, זה הפתרון?

יש המון טיפים וכלים שככל הנראה יעזרו לכם בכל הנוגע לאיזון המצב הפיננסי. בשלב ההתחלתי, העניין הכי חשוב הוא להכיר את המגבלות התקציביות שלכם. נושאים כמו: הכנסה כוללת, הוצאות שהן דרך קבע, הוצאות שונות ובזבוזים, ולפי אלמנטים אלו לקבוע דרך פעולה. דוגמא-

סך ההכנסות – שכר של 6300 ₪

הוצאות סדירות- משכנתא של 2300 ₪, שכר לימוד לילד 400 ₪, חוגים לילדים 360 ₪

הוצאות משתנות- דלק 540 ₪, בגדים לתינוקת 90 ₪

רק לאחר שנחסיר את שני סעיפי ההוצאות מההכנסות נגלה כמה נשאר לבזבוזים. לפי החישוב שביצענו נפעל ביום יום ולא נתנהל הפוך, כפי שרוב האנשים נוטים להתנהל.

היה ואתם לא טובים במיוחד בניהול חשבונות, מומלץ מאוד שתחשבו לעומק על אחד משירותי התמיכה הקיימים בעולם הזה של כלכלה ישומית, לדוגמא – ייעוץ כלכלי, חשוב שתדעו שכל השירותים מתאימים גם למשפחות וגם לעסקים.

בכל דרך שתבחרו- להעזר בשירותי ייעוץ פיננסי או "לשרוד" בעצמכם, מהותי שתבינו שיש המון מצבים שמצריכים התייחסות ייחודית לנושא הפיננסי. מצבים כמו: פתיחת עסק או הימור כושל בברוסה. סיטואציות מסוג זה מתאפיינות בשינוי יחסית גדול של כלל ההכנסות או של שגרת ההוצאות לתקופה ארוכה.

בהתאם למה שהסברנו במאמר, יש כמה שיטות שיכולות לסייע לאנשים לפעול פיננסית בצורה מושכלת וחכמה, הקטע המהותי הוא להבין ולחשוב למה אתם זקוקים. למגוון טיפים נוספים לחצו כאן לפרטים נוספים .

טיפ יעיל לחיים בעניין הזה, הוא לא להתפתות להיות מאלו שאומרים "אין מצב שלי זה יקרה" או גם "אל דאגה אני מבין" אלא להיות מודעיים וממש להבין מה משתנה בסיבבתכם במטרייה של שוק ההון.

בכל מקרה, במידה והינכם לא יודעים בבטחון מה בכלל נחוץ לכם, או אם ישנן עוד תהיות", "כדאי ומומלץ לכם להתייעץ עם המומחים שלנו ולקבל מענה משובח.

כתיבת תגובה