מי צריך שירותי פוליש?

חושבים שפוליש זה רעיון פשוט מבריק?

גם מי שלא אוהב לנקות בעצמו מעדיף להיות בסביבה מסודרת, נקיה ומצוחצחת. הסיבה לכך פשוטה, ניקיון מיוחס אצלנו לתחושה נעימה, פחות אבק שווה ערך להיגיינה טובה יותר, ובכלל, אם הכל נקי האוויר צלול יותר וגם האווירה.

העניין הוא שקשה למצוא את הזמן לדאוג לנושא הניקיונות באופן עצמאי אז אנו בוחרים לשכור מנקים למטרות אלה. אבל יש בחוץ הרבה סיפורים הנוגעים ללקוחות אשר לקחו לעבודה פוליש בירושלים וגילו שהעבודה לא נעשתה כמו שצריך, בעלי מקצוע שאמרו שיגיעו ופשוט לא באו, חברות פוליש אשר הרסו רצפות בשימוש בחומרים זולים, או מקרים בהם הדבר היחיד שעבר ניקוי היתה קופסת התכשיטים…

בעלי עסק ולא רוצים לשבור את הראש עם קרצופים וניקיונות? רוצים שירות פוליש או לשכור מישהו שינקה לכם את הבית לקראת חג הפסח? צריכים ליטוש רצפות? כיצד ניתן לבחור את נותני השירות האיכותיים ביותר בקטגוריית פוליש אשקלון?

– משתלם לוודא שהזמנתם את שירותי הנקיון והפוליש מראש, בייחוד כאשר רוצים לעבור או לשפץ בתקופת הקיץ או בתקופת החגים.

– אל תסתפקו בשום הצעה לניקוי והברקת הבית שניתנת בטלפון. הקפידו ובקשו ממנהל העבודה שיבוא ויראה, ושיתן הצעת מחיר במסמך כתוב.

– אל תתפתו לקחת הצעות מחיר נמוכות מדי. ניקיון יסודי לדירת שלושה חדרים בסכום הנמוך מ- 1200-1500 שקל צריך לעורר אצלכם ספקות.

– חשוב מאוד לוודא שהצעת המחיר לבעל המקצוע תכלול שמוש במכונת פוליש, כדי שרק לא תתקעו עם 'איש מקצוע" שרק משתמש בסחבה ודלי.

כתיבת תגובה