מי שומר על הבית שלכם כשאתם בחוץ?


מי שומר על הבית שלכם כשאתם בחוץ? אין דבר יותר חשוב מאשר הזכות לחיות בביטחון ובהגנה מפני איומים מבחוץ, שכן כל מה שאנו מבקשים זה שיתנו לנו לחיות בשקט. וכמה שאנו רוצים להאמין שהעולם בו אנו חיים בטוח לחלוטין, לעתים המציאות מראה לנו שמראה לנו שלא תמיד הכל כל כך טוב. במצבים כאלו חשוב מאד להיות ערוכים, אפילו אם הדבר אומר להוציא כסף עבור אזעקות לבית או שירותים אחרים מהתחום, לצורך העניין.

בין אם כשאנחנו רובצים בבית, סוגרים את העסק ללילה, או פורשים לעיסוקי הפנאי שלנו, זוהי זכותנו להיות מסוגלים לעשות כן מתוך ידיעה שאין סיכוי שיצליחו לחדור למקום ללא הסכמה שלנו, להשחית רכוש או אפילו לגרום, חלילה, אפילו לפגיעה בנפש.

רוצה למצוא מצלמה אלחוטית? אילו שרותים עשויים לסייע בהגנה על ביטחוננו או לתת לנו את האינפורמציה הדרושה לנו בנושא מסויים?

בעולם של ימינו אין כמעט בתים פרטיים או מקומות עבודה בהם אין מערכת אזעקה, אפילו אם בסיסית, אשר מונעת, באופן אקטיבי ופסיבי, כניסה בלתי מאושרת, ומודיעה לנו ולמשטרה בעת חדירה בלתי חוקית. לא אחת, מערכות אזעקה אלו מגיעות משולבות עם חיישני נפח, תנועה ומצלמות לבטחון מוחלט.

כשחושבים על זה, אך גם מערכות אינטרקום המנטרות יציאה וכניסה מכל מבנה בו אנחנו נמצאים, עוזרות מאוד לביטחוננו. האינטרקום מאפשר לנו להתוודע לקריאה מרחוק, לקבוע מי רשאי להיכנס למבנה ומי לא, וכמובן להפעיל את פתח הכניסה בלחיצת כפתור אחת.

ולפעמים הדבר הדרוש לנו זה מידע רגיש, ומה יותר טוב מחוקר פרטי שיעזור לנו בבעיה? רוצים לבסס את החשדות? תנו לעצמכם יתרון! חב' חקירות או חוקר פרטי יכולים להשיג ראיות הנוגעות לגורמי עניין בעייתיים.

רוצים אינטרקום מצלמה? גילשו לאתר http://www.meshartim.org/ לקבל את כל המידע בנושא ביטחון וחקירות פרטיות, ותוכלו ללכת לישון בלב שקט.

כתיבת תגובה