מכונות כביסה ומקררים

קשה להתחמק מימי השרב הישראליים, אי אפשר לחשוב אפילו על יציאה מהבית מרוב שהאוויר רותח, השמש שורפת והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא להיכנס לבית, לפתוח את דלת המקרר ולהוציא ממנו בקבוק מים קרים. אבל מה כבר אפשר לעשות אם דווקא ברגע הזה אנו מגלים שהמקרר מקולקל? כיצד שוכרים בעל מקצוע? כיצד תשמרו על מקרר תקין לאורך זמן רב? אילו סוגי מכשירים מומלצים לקנייה?

כי מקרר לא תקין משמעותו בעיה חמורה יותר מאשר רק מיץ חם, ותקלה שפוגעת ביכולת קירור המזון שבמקרר היא פתח לפגיעה בטריותו, מעודדת התפתחות מפגעים תברואתיים, מפיצה סירחון, וברור שגם בזבוז רב של כסף עם מוצרים שנזרקים לפח.

צריכים פרטים על חלקי חילוף מכונות כביסה? פה תקבלו קצת מידע מעניין ומועיל על תחום הקירור:

לשמירה על אורך חיי המקרר והמקפיא שלכם, מקמו את המכשיר באזור קריר ומוצל בבית, במרחק קטן מהקיר (כ-15-20 ס'מ), והקפידו לשמור על הדלתות סגורות. יתר על כן, הקפידו לשמור על הפתחים הפנימיים וחיצוניים פנויים למעבר אוויר ואל תפעילו את המכשיר על עוצמה גבוהה סתם כך.

האם אתם צריכים תיקון-מקרר? שווה לבדוק אם המקרר שלכם נמצא עדיין תחת אחריות היצרן. במידה ואין זה המצב, תיאלצו לשלם כ-200 ש'ח תמורת בביקור הטכנאי ובנוסף לכך עבור עלות התיקון.

במידה ותיקנתם, וודאו שאתם מקבלים אחריות של חצי שנה לפחות על התיקון והחלקים.

רוכשים מקרר חדש? מקררים מתוצרת הארץ עולים פחות ממכשירים מתוצרת חוץ, בעוד איכותם טובה באותה מידה (ויש שיישבעו שאף טובה יותר). במידה ואין לכם מגבלות על התקציב, ניתן לרכוש מקרר איכותי ויוקרתי עם תכונות נוספות כגון חסכון בחשמל וחלל אחסון גדול יותר ממקררי הבסיס.

כדי ללמוד עוד על טכנאי מכונות כביסה או נושא אחר בתחום זה, היכנסו חלפים מכונות כביסה. קריאה נעימה!

כתיבת תגובה