מכירים את שבע הברכות לחתונה?

לא יודעים לתכנן אירוע? עומדים לערוך חתונה מהסרטים ואין לכם רעיון היכן להתחיל?

ארגון אירועים הוא לא עבודה קלה. כל אירוע משפחתי כולל פרמטרים שונים, כאשר כל פרמטר דורש חשיבות נפרדת. בסוף הדרך אתם קוצרים את הפירות, בגלל שאתם ארגנתם את האירוע שאף אחד לא ישכח!

מה בנוגע למידע עלכמה מביאים לחתונה? בואו לקרוא כל מה שאתם צריכים ללמוד על עולם האירועים.

מרגישים שאתם חייבים להכיר כל מה שיש להכיר על הרמת ערב שידובר בו? יש גורמים שונים להם צריך לייחס חשיבות בהרמת אירוע: כמה אנשים אתם מזמינים, דיג'י, קיטרינג ובר, עיצוב המקום, ביגוד יחודי, תיעוד האירוע וכו'. לכל אלה נתייחס פה.

שבע ברכות לחתונה זו רק ההתחלה

מיקום לארוע – בכדי לקבוע את המיקום המתאים ביותר לאירוע שאתם מתכננים, חשוב לא לפספס כמה דברים חשובים: אופי האירוע, מצב של גשם או חום כבד, איפה מתגוררים המוזמנים וכמות המוזמנים. מה המקום האידאלי לאירוע שלכם? בגן אירועים מלבלב או אולם מפואר, אולי בחוף הים? אולי תעדיפו בכלל אירוע בבית? אסור לכם להחפז לפני שאתם סוגרים חוזה עם גן, האם דווקא המקום הזה עונה על כל הדרישות של אופי האירוע?

שרותי הסעדה – לא מתקבל על הדעת להפיק ארועים בלי לספק לאנשים שרות הסעדה. חשוב לוודא שהגן או האולם מביא לכם שירות הסעדה ראוי למאכל. במצבים מסוימים, תדרשו לדאוג לשרותי הסעדה לבדכם, על ידי השכרת שירותים מחברת קטרינג שהתרשמתם משרותיה. כמובן, אם יש לכם דרישה לכשרות, בקשו לוודא שהאוכל כשר.

משקאות – שרות בר מקצועי ניתן לרכוש במסגרת האולם או הגן או בשירות חיצוני. עלות הבר מושפעת יוקרת המשקאות, כמות הסוגים, מאפייני השירות בבר וכל קריטריונים נוספים שאתם בוחרים.

בגדים – הבגדים לארוע נתונים לטעמכם. ביגוד לאירועים הוא סיפור יקר, שרבים לא ניגשים אליו בצורה נכונה. לא לשכוח החגיגה היא חד פעמית ורוב הסיכויים שלא תינתן לכם ההזדמנות ללבוש את הבגד פעם נוספת. בדקו אופציה להשכרת בגדים לארועים. תוכלו לעצב בעצמכם תלבושת יחודית, כדי לא לבזבז יותר מדי על מותג בעל שם. נסו לחפש אם יש אצלכם בגד מהמם שיכול להתאים או לשקול את האופציה לרכוש דרך חנות מקוונת.

עיצוב אירועים – בלב הארוע; רוב אולמות האירועים מציעים מבחר אופציות למראה של המקום. אין סיבה שתתפשרו על התחושה היחודית שתייחד אתכם.

די. ג'י – המוזיקה מהווה את המהות של המסיבה שלכם דיג'יי או להקה, העיקר שיהיה שמח. אם אתם אוהבים מוזיקה בסגנון מקורי ומיוחד, אל תתעלמו מהעובדה שדודה שלכם לא תהנה וצריך לבדר את כל האורחים.

צלמים – כל ארוע משמח חייב להיות מצולם, ועדיף שבאופן מקצועי. מקובל לצלם גם גם את ההכנות המקדימות ועוד תמונות מיוחדות. צלמו את האירוע גם בהסרטת וידאו.

חושבים על לארגן את הארוע הכי שווה שיש? רוצים לקרוא עוד על תחום הארועים? חזרו אלינו לכל המידע החשוב, הטרנדים הכי חמים והצעות הכי מקוריות למסיבה שלכם.

כתיבת תגובה