מכניסים קצת אור בבית

אין אור אמיתי בבית?
יש כאן מישהו שלא ראה איך עורכים השוואה בין בתים ומשרדים לקופסאות אטומות? כאשר באמת חושבים על זה, מגלים מהר מאוד שההקבלה הזאת לא כל-כך מוזרה; הקירות המדכאים והחלל הקטן בהחלט עושים את שלהם, ואם לא דואגים להתקין חלונות בבית, המקום יהפוך לאיזושהי קופסה שלאף אדם לא יהיה חשק להימצא בתוכה.

רשתות גלילה – לשם הבריאות הנפשית שלכם

מי רוצה לשבת בבית בלי שום אפשרות לדעת אם יש אור בחוץ? בלי יכולת לראות את השמש בשמיים? בלי להקשיב לציפורים?

בית בלי חלונות בכלל, זה בית בלי שום שימחה, לפיכך חשוב להתקין חלונות מתאימים שיפיחו מעט חיים בביתכם. צריך לשים לב שמספר קטן מידי של חלונות אלומיניום בבית, או התקנה של חלונות לא טובים, עשויים להפחית מאור השמש של חדר הבית.

תריסים חשמליים

כשאנחנו מדברים על חלונות לבית, אז צריך לדבר גם על תריסים. תריסים מיוחדים, תריסים מתרוממים – זה באמת לא חשוב מה תקחו, העיקר שיהיו. עם תריס, אפשר יהיה לווסת את כמות האור הנכנסת, והכי חשוב למנוע סיטואציות של שמש ישירה והתחממות של הדירה.

חשוב לזכור כי חלון זה לעיתים גם מוקד משיכה של אורחים בלתי רצויים, מהסיבה הזאת כדאי גם לבדוק לגבי סורגים בשביל מיגון. חלון חזק, התקנת חיישני אזעקה וכל מיני מתודות פשוטות אבל יעילות יוכלו בקלות לגרום לגנב המצוי לדלג על הדירה שלכם ולעבור לבית השכן.

רשת חלון – כלכך הרבה אופציות

כיום אפשר להצהיר בלי לשקר כי חלונות הבית הם יותר מצורך פונקציונלי, כי אחרי הכל הם עשויים להיות אלמנט דקורטיבי בסלון ובחדר השינה. יש אפשרות להתקין חלונות מסוג שונה בשביל עיצוב ביתכם, ולא רק לצורך הארתו. חלונות זכוכית צבעוניים, לדוגמה, מקנים נופך נוסף, ובמהלך השקיעה והזריחה, כשאור החמה חזק במיוחד, הבית כולו מואר בקרני שמש זהובות.

בשביל מידע איכותי על תריס שלב אור, לא צריך ללכת רחוק. הקישור www.ttcc.co.il/ כולל טיפים לרכישת חלונות ותריסים. תתחדשו!

כתיבת תגובה