מכרסמים ופתרונות מכרסמים בישראל

הדברת מכרסמים ומזיקים כגון עכברים וחולדות

באתר אינטרנט חדש ישראלי ניתן לקבל את כל הפתרונות של הדברת מכרסמים מכל הסוגים ומידע עזר בנושא! אתר אינטרנט הדברת עכברים דוט נט מביא לכם את כל הפתרונות במקום אחד.

כתובת האתר: הדברתעכברים.net – שם תמצאו מידע על עכברים, חולדות ומכרסמים אחרים. כאשר אדם מגלה כי יש לו עכבר או חולדה בבית זה עלול להיות אחד מהרגעים היותר מטרידים בחייו. לכולם זה קורה במהלך חייהם לפחות פעם אחת. לבעיות מכרסמים בבתים פרטיים, משרדים, אזורים מסחריים ומסעדות יש פתרון. קודם כל הדבר הראשון שחייבים לעשות הוא לזהות מה הוא המכרסם שיש לכם בבית. אם יש לכם עכברים אז תצטרכו לעשות הדברת עכברים עם מלכודות דבק או עם פתיונות מורעלים. כמות הרעל שנדרש על מנת לחסל מכרסם מסוג זה הינו נמוך ביותר וכמו כן גם המלכודות הן פשוטות מכיוון שהמכרסם הזה הוא קטן יותר ופחות חכם.

במקרה של חולדות תאלצו לעשות הדברת חולדות מה שידרוש פתיונות עם כמות גדולה יותר של רעלים או מלכודות יקרות וגדולות יותר. חולדות הן חיה מאד חכמה אשר יודעות לזהות את סביבתן, לזהות מלכודות ולזהות פתיונות מורעלים. במקרים רבים ניתן לפתור את הבעיה בצורה עצמאית במקרה של עכברים אך במקרים של חולדות המשימה לרוב קשה מידי עבור האדם הממוצע. מכרסמים יכולים להוות מטרד בלתי נסבל עבור הרבה אנשים ולכן בחלק נכבד מהזמן יקראו דיירי המגורים לעזרתו של מדביר חולדות על מנת לקבל עזרה מקצועית.

מה הן השיטות השונות לבצע הדברת עכברים או חולדות?

  • פתיון מורעל – המכרסם יגסוס וימות בתוך מספר דקות
  • מלכודת דבק – המכרסם יתקע במקום ויגסוס מרעב או יסולק מהבית
  • מלכודת קפיץ – המכרסם ימות בצורה מיידית
  • מלכודת ידידותית – המכרסם ייתפס במלכודת ויסולק מהבית

כאשר מבצעים הדברת מכרסמים השיטה המומלצת היא להשתמש ביותר משיטה אחת כדי להגדיל את ההסתברות לתפוס את כל העכברים או חולדות ובמהירות. כמו שנאמר קודם בכתבה זו יש חולדות חכמות אשר יודעות לזהות פתיון או לחלופין יודעות לזהות מלכודת מפני שנתקלו במלכודת בעבר. בגלל כך מומלץ להשתמש בכמה שיטות שונות בו זמנית על מנת לייעל את התהליך של הדברת מכרסמים ביתיים.