מלון לאונרדו ים המלח

השגרה של רובינו בגיל מסוים הופכת להיות כמו איזו מנטרה: עבודה, בית, ילדים וחוזר חלילה. אחרי יום קשה וארוך בעבודה אנו שבים הביתה בכדי להמשיך באותו יום ארוך ולהמשיך את העבודה הקשה גם בבית לטפל בילדים ובכל הצרכים שלהם, לנקות ולסדר וכסוף סוף מגיע הלילה המבורך, אנחנו רק מניחים את הראש על הכרית ומיד נרדמים תשושים בניסיון למלא את המצברים לקראת יום המחרת אשר סביר להניח יהיה דיי זהה ליום האתמול. אחרי תקופה לא קצרה של שגרה שכזאת הגוף והנפש שלנו מתחננים כבר לחופש ולמנוחה אמיתית, להזדמנות להירגע ולמלא את המצברים. כן, אנחנו זקוקים עכשיו יותר מתמיד לחופשה במלון מפנק במיוחד כמו מלון לאונרדו ים המלח.

מלון לאונרדו ים המלח – המקום לשכוח את מה שהשארנו מאחור

מלון לאונרדו ים המלח שוכן בתוך מרחבים של טבע מרגיע, המשרה שלווה ושקט פנימי. ממרפסות המלון ניתן לצפות על הפלא הזה שנקרא ים המלח. מלון לאונרדו ים המלח מציע עבור הנופשים מתקני מלון אשר יתרמו רבות להנאה שלהם מהשהייה במלון. ישיבה על המרפסת של המלון הצופה אל כל הטבע הזה היא בדיוק הזמן והמקום לקחת נשימה גדולה ולהתנתק מכל מה שהשארנו מאחור ופשוט ליהנות ממה שיש לבית המלון ולאזור בו הוא נמצע להציע עבורינו.

מלון לאונרדו ים המלח – מה הם הצרכים של הגוף והנפש?

ספא הוא כנראה בדיוק המקום לו נזדקק בשביל לתת לגוף ולנפש שלנו את הפינוק והניתוק לו הם כל כך זקוקים. מלון לאונרדו ים המלח מציע לנו את הספא המתקדם בעולם, הספא כולל מגוון בריכות, בריכות ג'קוזי, בריכה קרה, בריכת מי מלח, סאונה רטובה ויבשה, אמבטיות ומלקחות טיפוליות וכשלושים חדרי טיפולים ומרכז כושר. בנוסף לכך, כנראה שהגוף והנפש שלנו יצפו שנאכיל אותם כמו שצריך, במסעדת המלון תוכלו ליהנות משלל מאכלים מפנקים ומגוונים שמאוד תיהנו מהם.