מנוף הרמה לכל פרויקט בנייה או מעבר דירה

אחד הכלים היעילים ביותר להעברת ציוד, חומרי גלם וכל מה שצריך לקומות גבוהות בבניין הוא על ידי מנוף הרמה. מנוף הרמה משמש להעברת ציוד כבד, בעיקר ציוד בנייה מהקרקע אל גבהים מכובדים ועושה זאת בדרך הבטיחותית ביותר. ישנן כמה חברות המציעות שירותי מנופים לאתרי בנייה גדולים וקטנים והן עושות זאת תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות.

כדי לבחור בחברה המתאימה ביותר כדי ליזום פגישות עם בעלי החברות המשכירות מנוף הרמה ולהגדיר מולן את כל הצרכים שלנו, מגובה ההובלה דרך משקל הציוד המורם מעלה ועד לאילוצי הבטיחות השונים. כדאי לבדוק אלו אמצעי בטיחות נוקטת החברה כדי להבטיח שהציוד יגיע מעלה בצורה הבטוחה ביותר ומה קורה כאשר יש תקלה כלשהי או תאונה.

גם לגבהים קטנים

לפעמים אין צורך במנוף כבד וגדול כדי להעביר ציוד וניתן להסתפק במעלון. חברות רבות מספקות השכרת מעלון במרכז הארץ, כך שניתן להעביר ציוד מקומות בניין סטנדרטי או להשתמש במעלון זה להעברת דירה ופירוקה. שימוש במעלון חוסך זמן, צורך בעובדי סבלות ומאפשר הורדה של ציוד רב בבת אחת.

גם במקרה זה חשוב מאד לבדוק שהחברה מפעילה את המעלון לפי כל תקני הבטיחות, שהמעלון עצמו בעל תו תקן ושהוא מאפשר הורדה של ציוד במשקל המתאים לצרכינו. אם מדובר במשקל כבד מדי, כדאי לברר האם יש צורך לחלק את הציוד לכמה חבילות קטנות יותר או להסתייע באמצעים נוספים. חברות להשכרת מעלון במרכז ובכלל רבות ולכן אפשר לפנות ולבקש הצעות מחיר מכמה חברות, כך שנוכל להשוות מחירים ולקבל את התנאים הטובים ביותר.

לבחור רק במקצוענים

חיפוש אחר שירותי הרמת משא לגובה חייב להביא לעבודה מול חברה מקצוענית ללא כל פשרות. חברה זו חייבת להציע את שירותי ההרמה תוך הקפדה על כללי הבטיחות ותוך הגנה מירבית על הציוד וכמובן על עובדיה והעובדים בשטח. גם אם מדובר בשימוש חד פעמי בשירותיה, חובה לבחור בבעל מקצוע מנוסה שיודע לתפעל את הציוד הכבד הזה ושלא יגרום לנזקים לציוד ולנפש.

הרמת משא לגובה הוא תחום השמור למקצוענים ובעל עסק אחראי יוודא שבחר בכאלה.