מניעת אסתמה בעזרת מטהר אוויר

האנשים אשר חולים וסובלים מאסתמה לא מפסיקים לחפש את הפתרון והדרך להקל עליהם עם המחלה הזו כדי שיוכלו לחיות את חייהם יותר בנחת, ומנסים לא מעט סוגים של תרופות וטיפולים. רבים מהם נחשפו בשנים האחרונות למטהרי אוויר, שאותם הם מציבים בבית ובמשרד. מטהרי אוויר איכותיים הוכיחו את עצמם ככלי שמשפר את הנשימה של הסובלים מאסתמה. רבים מהסובלים מאסתמה מעידים כי תוך זמן קצר מתחילת השימוש במטהר אוויר השתפרה משמעותית נשימתם וכמות הגירויים ירדה משמעותית. עדויות אלו נשמעות הגיוניות שהרי מטהר אוויר איכותי משפר את הנשימה משמעותית מהסיבה שאותם הסובלים מאסתמה התחילו לנשום אוויר טהור וצח אשר כמות האלרגנים ירדה בו לגמרי או באופן משמעותי ועל כן נעלמו הגירויים לאסתמה.

תפקידו של מטהר האוויר הוא לטהר את האוויר שאותו אנו נושמים ולסנן את האוויר ממזיקים וטפילים אשר מזיקים לנו, ומקרים מסויימים זה אף מקל על הנשימה, בייחוד לחולי אסתמה. מטהר האוויר נמצא ככלי מאוד אפקטיבי בסינון גורמים ומזיקים אשר נמצאים בחלל ביתינו כגון: אבק, פיח ואבקנים. ישנם חולי אסתמה רבים אשר מאוד רגישים לאבק, ולמרות שהם שומרים ודואגים שביתם יהיה נקי ונטול מאבק, ישנו אבק אשר מגיע מבחוץ ומרחף בחלל שבו הם נמצאים, ומטהר האוויר מסנן ומנקה את אותו החלל שאליו האבק נכנס.

ההקלה שחולי האסתמה מרגישים בקשיי הנשימה מורגשת גם בלילה ובעת השינה. מטהר האוויר הינו מוצר אשר נותן לנו אוויר נקי וטהור בפעולת סינון קבועה אשר הוא מבצע בחלל ביתנו, מה שנותן לנו גם את האפשרות לשינה טובה ורצופה, ללא קשיי נשימה וגירויים לא נעימים שמפריעים לנו לישון. האוויר שמקשה לנו על הנשימה ישתנה וההבדל יורגש, המזיקים והגורמים אשר נעו בחלל שלנו יעלמו כלא היו ונוכל לנשום לרווחה אוויר צח, טהור ונקי, עם שיפור משמעותי בקשיי הנשימה שחווינו עד היום.

אנו עושים רבות בכדי לשמור על אוויר נקי שאותו אנחנו נושמים מחוץ לבית אך אין לנו באמת שליטה על כך. אנחנו לא אחראים על החומרים הכימיקלים שנפלטים לאוויר ולא יודעים אילו מזיקים אנחנו נושמים ועד כמה הם פוגעים בנו, בעיקר לאלו אשר רגישים להם – לסובלים והחולים באסתמה. מה שבטוח, יש לנו את השליטה ואת הכלים לשפר ולטהר את האוויר בביתנו.

למידע נוסף – בקרו באתרנו: www.אויר.co.il

כתיבת תגובה