מנתחים פלסטיים וניתוחים פלסטיים

מנתחים פלסטיים מציעים לנו מגוון ניתוחים פלסטיים שמשפרים את המראה החיצוני שלנו. שיפור במראה החיצוני מביא לעלייה בביטחון העצמי ולשיפור בדימוי העצמי, מה שעוזר להשיג איכות חיים גבוהה יותר בגלל מה שמשדרים לסביבה. בעזרת ניתוח פלסטי אפשר לתקן את האף, לשדרג את מראה החזה (שחזור, הקטנה, הרמה או הגדלה), להיפטר מהצמיגים באזור הבטן והישבן ועוד, כל זאת במידה והניתוחים שעושים מבוצעים על ידי מנתחים פלסטיים שרשאים לבצע אותם.

ניתוחים פלסטיים הם פרוצדורה פולשנית במהלכה חודרים אל תוך האזורים השונים בגוף או בפנים במטרה לתקן אותם ולעשות אותנו יפים ומושכים יותר. בגלל הפולשנות והרגישות שבהליך, רק מנתחים פלסטיים שיש להם את המיומנות וההכשרה המתאימות יכולים לבצע את הניתוחים.

תחום הפלסטיקה הוא רחב ומפותח ואפשר למצוא מנתחים פלסטיים רבים שמציעים ניתוחים פלסטיים לקהל הרחב במחירים שונים. הרבה אנשים שרוצים לעבור ניתוח פלסטי בוחרים את המנתחים לפי המחיר שהם גובים, אך זוהי טעות כי מחיר נמוך לא אומר שהניתוח ישתלם ומחיר גבוה לא מעיד על הצלחה גדולה יותר של הניתוח.

אפשר למצוא מנתחים פלסטיים במרפאות פרטיות או דרך קופות החולים השונות, אך בכל מקרה, מה שצריך לברר לפני שמחליטים לעבור ניתוח פלסטי אצל אחד מהם הוא סוג ההכשרה- רופאים יכולים להיות מנתחים פלסטיים ולבצע ניתוחים פלסטיים רק אם עברו הכשרה בכירורגיה. בנוסף, מנתח שעשה התמחות במחלקת פלסטיקה הוא בעל ניסיון וידע גדולים יותר. חשוב לבדוק מה הניסיון הכירורגי של המנתחים ולבדוק אם עבדו באופן פרטי או בבתי חולים. ההתמחות במחלקת פלסטיקה שצוינה היא יתרון גדול, משום שמנתחים שהתמחו במחלקה וקיבלו ידע נרחב בפלסטיקה יכולים למצוא פתרונות אסתטיים טובים יותר.

כדי למצוא מנתחים פלסטיים שעברו את ההכשרה המתאימה, איגוד המנתחים הפלסטיים הישראלים מציעים רשימה ממנה אפשר לבחור. כדאי גם להתייעץ עם חברים שעברו ניתוחים פלסטיים בעבר ולשאול את דעתם לגבי המנתחים שהם היו אצלם- האם הם ממליצים עליהם או לא?

ניתוח פלסטי הוא הליך מפחיד מעט, אין ספק, אך כל עוד הבחירה בין המנתחים נעשית בחוכמה  הכלי ילך "חלק".