מסחר אלקטרוני פורץ דרך

 

מסחר אלקטרוני מהווה אחוז מאוד גדול ברכישת מוצרים ושירותים שונים, ישנו נתח שוק רחב העושה שימוש בשירות זה, מאחר והינו מהיר, נוח וזמין. לא כל אחד מסוגל או יש ברשותו הזמן, להסתובב ולחפש אחר מוצרים מסוימים המתאימים לו לרכישה. למרות ששיטה זו נוחה ויעילה מאוד מאשר עריכת קניות בצורה שגרתית ורגילה, ישנם כמה מגבלות. אתרים כמו איביי ואלי אקספרס, אתרי מסחר גדולים ומוכרים ברשת, בעלי ממשק בשפה האנגלית, וישנו צורך בידע בסיסי באנגלית על מנת להסתדר בחיפוש ורכישת המוצרים.

 

שיטה חדשה לרכישת מוצרים ברשת

הכירו את זולי – אתר מסחר חדש ברשת, המאפשר רכישת מוצרים איכותיים בעברית באופן קל, מהיר ונוח. האתר מציג את כלל המוצרים הקיימים באתרי איביי ואלי אקספרס, הודות להתממשקות תוכנה המושך את המוצרים הקיימים אל אתר זולי. שלא כמו באיביי ואלי אקספרס, בהם חיפוש המוצרים נעשה בשפה האנגלית בלבד, באתר זולי, תוכלו לחפש כל מוצר באשר הוא בשפה העברית, דבר אשר יקל עליכם למצוא בנקל כל מוצר בו חפצה נפשכם.

 

מוצרים איכותיים בלבד!

צוות זולי מסנן עבורכם את הספקים הטובים ביותר מאיביי בעברית ואלי אקספרס, ומציג לפניכם מוצרים איכותיים בלבד אצל ספקים אמינים בלבד. מערכת אתר זולי תציג בפניכם, אך ורק מוצרים הנשלחים לארץ בלבד, על מנת שאתם לא תצטרכו להיפגע חלילה בחוויית הקניה. כמו כן, תוכלו לעקוב אחר המשלוח שלכם באתר בשפה העברית. בנוסף, אתר זולי מציע שירות לקוחות בעברית, אשר עונה על כל בעיה ושאלה שיש לכם, בכול הנוגע לחוויית הרכישה שלכם באתר.

 

רכישה קלה ונוחה

אתרי מסחר כמו איביי ואלי אקספרס, מגבילים את אפשרויות הרכישה באמצעות כרטיסי אשראי בינלאומיים, ופייפאל בלבד. באתר זולי ניתן לבצע רכישות באמצעות כל כרטיס אשראי, אין צורך יותר להוציא מהבנק כ. אשראי בינלאומי או לשבור את הראש בפתיחת חשבון פייפאל מסובך.

 

זולי נוצרה על מנת לתת מענה לכלל הגולשים ברחבי הרשת, אשר מתקשים לרכוש מוצרים מאתרי איביי ואלי אקספרס, בהם ממשק האתר כולו בשפה האנגלית. הוקדשו זמן ומאמץ רבים על מנת לספק לכם מערכת רכישות מוצרים מחו"ל, בעברית מלאה, עם שירות לקוחות מקצועי, אשר מספק לכם מוצרים איכותיים מספקים איכותיים בלבד, המוצרים המוצגים באתר הינם מוצרים הנשלחים לישראל בלבד.

לסיכום, אם גם אתם מבזבזים שעות רבות ברחבי הרשת בחיפוש אחר מוצר כלשהו, ומתקשים למצוא את מבוקשכם, מהסיבות שהוזכרו לעיל, תוכלו כעת להיכנס אל דף הבית של זולי ולהתרשם מחוויית רכישה קלה ונוחה, בעברית מלאה, ולהנות משירות לקוחות מקצועי אשר יענה לכם על כל שאלה ובעיה.

כתיבת תגובה