מסחר המט"ח- עולמות נסתרים

מראה היה נוגע ללב, ליבו של ציון היה נחמץ בכל פעם בה עבר ברחוב אלנבי. בביתו היו מונחות כבר ארבע כריות רקומות. אף לא אחד מהן התאימה לספה שלו בסלון אך לציון לא היה אכפת. הוא רצה לעזור לה.

חלק מהאנשים חשבו שהיא משוגעת מכיוון שהייתה מדברת לעצמה, אך ציון חשב שהיא כלל לא משוגעת, הוא חשב שהיא פשוט בודדה ומדברת לעצמה מכיוון שאין לה עם מי לשוחח.  אחרי הכל, אדם חייב לשתף מישהו במחשבותיו. אף אחד לא העלה בדעתו שהאישה מפינת הרחוב הייתה אשפית בתחום מסחר המט"ח.

מסחר המט"ח- בחדרי חדרים

למרות שאיש לא ידע על כך, הייתה האישה עשירה למדי. היו לה נכסים רבים אשר הגיעו לידיעת הציבור רק לאחר מותה. את הכספים שלה היא הרוויחה באמצעות  מסחר בבורסה. ככל הנראה הייתה האישה משוגעת, אך לפני שהשתגעה הייתה פיקחית כמו שד והצליחה לגרוף רווחים עצומים בעזרת מסחר עצמאי. כאשר הייתה בקו הבריאות, עסקה ב- CFD. למען האמת, מסחר CFD היה האהוב עלייה ביותר. היא סחרה במסגרתו  בעזרת מערכת המסחר המשוכללת dealbook 360. מערכת זו הייתה שייכת ל –   interactive brokers ולחברת המסחר GFT.

בעברה, ידעה האישה הפיקחית בדיוק כיצד יש לעבוד עם אינטאקטיב ברוקר. היא ידעה כי interactive broker ירחיב את אפשרויות המסחר שלה, יאפשר לה לשלם עמלות נמוכות, לבצע מכירות בחסר וליהנות ממחזורי מס גבוהים. כמו כן, היא ידעה כי סוג המסחר בו עסקה היה מפוקח ומבוקר. נוסף על כך, כאשר הייתה במיטבה, עסקה בסוגי מסחר נוספים- ביניהם היה גם מסחר אלוגריתמי. למרות שהייתה אשפית בעולם המסחר וידעה היטב כיצד לקצור רווחים, היא דאגה לקבל את סיועו של יועץ השקעות אישי אשר ייעץ לך לאורך כל הדרך. היא עשתה זאת מכיוון שהייתה אישה חשדנית וסמכה רק על אדם אובייקטיבי. כמו כן עזר לה היועץ בניהול סיכונים. יחדיו הם בנו תיק השקעות מנצח.

לאחר שנים, מתה האישה. לאחר זמן מה, התפרסמה על עלייה כתבה גדולה בעיתון. כותרת הכתבה הייתה:  "מסחר המט"ח הסודי של גברת הכריות". הכתבה עסקה בנכסיה של האישה אשר סבלה ממחלה אשר תקפה אותה באמצע החיים. מכיוון שלא הייתה לאישה משפחה, הועברו הכספים אל המדינה. כאשר פתח את העיתון בבוקרו של יום רביעי, הוכה ציון בתדהמה. הוא לא הבין איך התרחש מקרה שכזה וכיצד לא ידע מכך איש. מאז אותו היום החל ציון להאמין בדברים אשר מסתתרים מתחת לפני השטח, והאמת, פעמים רבות מצא את עצמו מופתע מחדש.

כתיבת תגובה