מעבר דירה אריזה באמצעות חברה חיצונית

החלטתם לעבור? הצלחתם למצוא דירה בתל אביב? ישנם אנשים שמתגוררים כל חייהם באותו מקום. חלק מהותי מאנשים רוצים לעבור מבית אחד לשני בכמה נקודות בתקופות קצרות. לעבור דירה נתפס כ פרצדורה מעייפת וארוכה. מאמר קצר זה מיועד לאלו שמחליפים מקום מגורים בשבועות הקרובים, ובו תמצאו מספר עצות על אחסנה תכולת בית.

לא הכל חייב להיות קשה

אל תשכחו למה אתם עוברים. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות טובות כגון קניה של דירה בבניין באזור טוב יותר או שהסתיימו עבודות השיפוצים. ללא עוררין, המעבר הוא שלב מעייף בדרך אבל גם אותו ניתן להעביר בחיוך ובקלות.

כל האפשרויות למעבר דירה חלק, מזורז וללא כאבי ראש

אל תחכו לרגע האחרון, תבדקו את האופציות להעברת התכולה שלכם כשיש עוד זמן למעבר. באמצעות ההכנה תחסכו כאבי ראש ותהיו ערוכים ליום ההובלה בצורה מיטבית.

למי יש זמן לארוז? יש המון חברות שנותנות שירות אריזה לצד שירותי הובלה. צוות עבודה יגיע אליכם ימים ספורים לפני יום המעבר על מנת לארגן הרכוש שלכם.

אם נקלעתם למצב שעליכם להתפנות מהעסק לפני שהגיע היום בו באפשרותכם להכנס למתחם אליו אתם עוברים אין מה לחשוש! בכל רחבי הארץ קיימים כמה אתרים המושכרים למטרת אחסנת ציוד. בד"כ משכירים את המחסנים למס' חודשים אך יש גם אחסון לזמן ארוך יותר ואפילו תקבלו מחיר נמוך יותר.

לא להתקמצן על מעבר דירה אריזה

אם אתם אורזים לבד או ששכרתם את שירותיה של חברת ההובלה למשימה זו מומלץ מאוד לארוז את החפצים שלכם בצורה מוקפדת אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לדירה החדשה. בטוח לא תרצו שפסל הסברובסקי שדודה צילה נתנה לכם לחתונהלא יעבור את הדרך.

אל תחסכו על מובילים אמינים, לא כל אחד עם טרנזיט ישר נהפך למוביל. הובלת חפצים ספציפיים כגון: מקפיא, מכונת כביסה וכדומה דורשים מיומנות רבה. כמו כן, ריהוט מסוים כגון: פסנתר פינת אוכל גדולה שיעלו צורך בפירוק והרכבה. בדיוק בגלל זה, יש לוודא ולבדוק שהמובילים מוכנים לעשות זאת. עבודה זו מצריכה תוספת מיוחדת.

תבדקו את רוחב המדרגות בדירה הנוכחית ובבית אליו רוצים לעבור. אם וקרה שהמדרגות צרות מדי יש מצב טוב שתזדקקו לקחת בנוסף שירות של מנוף.

יש לכם אפשרות לקחת שירות מנוף מחברה אחרת אך כדאי יותר להרים טלפון ולבדוק אם חברת ההובלות שאותה הזמנתם נותנת שירות זה, כך תחסכו לעצמכם כסף רב. יש פעמים שכדאי להשתמש במנוף, גם אם זה אומר להוסיף כסף. השימוש במנוף יכול לחסוך בשפשוף החפצים על הקירות בכניסה ויציאה מהמעלית.

הייתם שמחים לשמוע עוד פרטים? זקוקים להמלצות ובדיקת מחירים זריזה? בקרו עוד היום באתר ותוכלו לקבל פרטים, טיפים והצעות מהטובים בתחום.

eti

כתיבת תגובה