מעגל מתופפים לילדים – שמחה מכל הלב

מעגל מתופפים לילדים – שמחה מכל הלב
לאחר שנים ארוכות במיוחד שאפשר היה לפגוש קבוצות מעגלי מתופפים בעיקר בחתונות, בזמן האחרון התפרשה האטרקציה המעולה גם כן לתחומים נוספים, ובמיוחד לימי הולדת לילדים. אחר הקסם והיופי של מעגל מתופפים לילדים ממש לא קל לפספס וכיום מדובר באטרקציה שעושה אחר כל השוני בדרך לחגיגה כייפית ומוצלחת.

בעת ש מדברים אודות מעגלי מתופפים לילדים, נחוץ יותר מכל דבר שיתוף אקטיבי של הקטנים בתיפוף, וגם לימוד בסיסי שלהם. להקות מגוונות מאפשרות באופן רשמי סדנאות קצרות שבהן לומדים הקטנים איך לתופף על התופים האפריקאים המעניינים האלה. מעגל מתופפים ליום הולדת אחר במקצת מזה שמתאים לאירועים של קהל מבוגר יותר, ומשום כך חשוב לאתר להקה שמתמחה בז'אנר המדובר של ארועים לצעירים. ההבדלים מתבטאים במהות והעשייה, היות ו בחתונות, לצורך הדוגמה, הדגש הוא על לעשות שמח, להשתולל, להרים אורחים מהכיסאות ולגרום להם להשתטות וליהנות. כשמדובר כאן בילדים, הם ככל הנראה כבר יידעו לשמוח בכוחות עצמם, לכן הדגש חייב להיות על אודות סבלנות, הוראה וזרימה יחד עם רוח הילדות הממכרת שהם עושים…

פעילות מעגל מתופפים לילדים טובה לא רק לציון ימי הולדת אלא אף כמעט לכל סגנון של יום כיף, חוויתי ושונה. אפשר להביא את אותו הנושא הלימודי למרכז העניין, ואפשרי להפוך אותו למשהו שולי, מהצד. בכל מקרה, המלצתנו החמה היא לבדוק את יכולת הלהקה באורח אישי ובמו עיניכם, וכמובן, בסוג של אירוע הדומה לאירוע המתוכנן אצלכם.

בבחירת הלהקה, חשוב לבדוק כמה נקודות עיקריות. קודם, כמה מתופפים קיימים בלהקה? לנושא חשיבות להתאמה למספר האורחים שלכם, כי, 2-3 מתופפים באירוע של כמה מאות אורחים, עלולים להיבלע בקהל ולא להיות מורגשים מספיק. מרבית הלהקות המציעות מעגל מתופפים לילדים כוללות בין 3 לחמישה חברים. על גבי מועדי ההשתלבות של הלהקה בזמן האירוע כדאי לסגור במדוייק קודם, כדי למנוע הפתעות לא רצויות. יש לזכור שלא תמיד כמה שיותר זמן זה הרבה יותר משובח. אל תמאיסו את אותה הלהקה על הצעירים והאורחים, צריך לתפעל אותה להופעות מתוזמנות וראויות.

"באנו לעשות שמח", לא? אז הינה, גיליתם את הטכניקה המושלמת לכך. מעגל מתופפים לילדים – אפילו האירוע נראה מחויך יותר… בהצלחה!

כתיבת תגובה