מעוניינת למצוא שמלות כלה?


צריכה שמלת כלה ולא מצליחה לבחור? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום שבו מתחתנים – יום שכל כולו מוקדש לזוג האוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג את אהבתם ולהתחייב לקשור יחד את חייהם לנצח.

באירוע משמעותי שכזה את מוכרחה להיראות הכי טוב שאפשר, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלה מבית מעצב, אשר גורמת לכל אישה להיראות כמו נסיכה?

איך קונים שמלה? מה העלות הממוצעת? אילו אפשרויות קיימות? מעוניינת למצוא שמלות כלה? רוצה פרטים על שמלות כלה? הכל לפניך:

מחיר ממוצע של שמלת חתונה מעוצבת הוא כ-5000 שקל, אך בעצם סכום זה אפילו לא מכסה את הזר. השכרת שמלה עולה בממוצע כ-20 אחוז פחות מקניה, ובהפרש מחיר כזה מזערי, ברוב המקרים עדיף לקנות את שמלת הכלה ולשמור אותה למזכרת לילדות.

שמלות כלה 2011 – עצות שימושיות.

צריכה סלון, מעצב או מעצבת? בקשי המלצות מחברות ובנות משפחה שתכננו חתונה בשנים האחרונות (ולא לפני עשר שנים), וחפשי קטלוגים – אפשר גם באינטרנט – של המעצבת או המעצב לראות אם מגוון השמלות שלהם יפות בעיניך.

השתמשי במגוון הקטלוגים, אך נסי לחשוב עליהם כהנחיה כללית בלבד, כדי להתוודע לאפשרויות הקיימות, לבחירת סגנון, גזרה וכדי לקבל רעיונות לעיצוב השמלה שלך.

מאוחר יותר הגיעי לסלון הכלות או לסטודיו, בביקור מתואם מראש, בכדי שתקבלי שירות איכותי ואת מלוא תשומת הלב.

בזמן זה, שאלי את עצמך: האם המעצב או המעצבת יושבים איתך מספיק, או שאולי הם מפנים אותך לעובדים זוטרים? האם המעצבים קשובים לבקשותייך? מה לגבי התחושה הכללית שמעניק לך הצוות? ואיך היחס ללקוחות האחרות שפוקדות את המקום? האם העלות הגיונית בעיניך?

בנוסף שאלי אם את מקבלת שירותים נלווים עבור התשלום, כגון עיצוב שיער בבוקר האירוע, שהרי הדבר יכול לחסוך הוצאות מיותרות. בנוסף, ישנם מקומות אשר בחרו לקחת את השירותים הללו צעד אחד קדימה, ומוסיפים גם טיפולי ספא ושאר פינוקים אשר הופכים את שעות ההתארגנות לנעימות ומהנות.

סלון טוב שומר על איכות גבוהה בכל אחד מהשירותים שהוא מציע – תפירה וחומרים, עיצוב וללא ספק, השירות. אז אין סיבה שתצטרכי להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

מחפשת עוד אינפורמציה בנושא בגדי ערב? גילשי עכשיו לאתר www.kala-yafa.co.il/ ותגיעי אל מיטב הסלונים והמעצבים, בלחיצת כפתור קטנה.

כתיבת תגובה