מעצבת פנים , מעצבי פנים

עיצוב פנים הוא לא סיפור של מה בכך , לא אצלנו בחברה. אני עובד בחרת אשר עוסק במכירה של ציוד טכנולוגי בתחום המחשבים. מנהלת החברה גברת רוקין הינה אשת עסקים רצינית אשר אסטטיקה נמצאת בראש מעיניה. אני רוצה שתמצאו לי מעצבת פנים איכותית אמרה רוקין בישיבת הצוות האחרונה. אני רוצה מעצב פנים מקצועית אשר יש לה גם רקע באדריכלות ורקע באומנות. אני רוצה מעצבת פנים פונקציונאלית שלוקחת בחשבון את הפעילות האנושית בחברה שלנו. דבר נוסף שאני רוצה זה מעצבת פנים אשר בעלת ידע ברוחניות ובמיסטיקה. ההרמוניה במשרד צריכה להיות מושלמת, אופי החברה והתחום בו היא עוסקת צריך להשתקף בעיצוב.

למשרד הגיעה מעצבת פנים מפורסמת אשר הגיעה במיוחד מניו-יורק. לבושה במיטב המותגים ומצוידת במיטב הגינונים. מרגע שנכנסה מעצבת פנים למשרד היה אפשר להרגיש זאת, שולחנות זזו,קירות נשברו, כמות מסחרית של תמונות מעוצבות זרמו להן כנחל למשרד. כל הפריטים שהיו במשרד הוחלפו. מעצבת פנים רצינית לא בוחלת באמצעים אמרה רוקין. מעצבת פנים כלבבי רק חבל שהייתי צריכה להגיע עד לניו-יורק כדי למצוא אותה.

קשה להאמין שאין מעצבת פנים ברמה גובהה בישראל , אני בטוחה שיש ושפשוט אני לא מכירה אותה. המצב הזה שאין למצוא מעצבת פנים איכותית פה באזורנו ממש מוזר חשבה לעצמה רוקין. רוקין שהייתה פמיניסטית חסרת תקנה לא הסכימה לקחת מעצבי פנים ורצתה רק מעצבת פנים. כיום שנתיים לאחר העיצוב של המשרד ופרשת חיפוש מעצבת פנים איכותית , פתחה גברת רוקין עסק נוסף בתחום עיצוב הפנים. כיום רוקין מנהלת משרד עיצוב פנים עולמי והבוס של כחמישים מעצבות פנים מכל רחבי העולם. מעצבת פנים יפנית,מעצבת פנים ממיקרונזיה,מעצבת פנים רוסיה ועוד המון מעצבות פנים מכל העולם. אפילו מעצבת פנים ישראלית אחד התקבלה למשרד ועומדת בתקנים המחמירים של גברת רוקין. תחום עיצוב הפנים לא נראה אותו דבר כמו שהיה לפני כניסתה של גברת רוקין לתחום. היום משרדה של רוקין הינו המשרד היוקרתי ביותר בישראל ואחד היוקרתיים בעולם בתחום עיצוב הפנים. בין החברות אשר המשרד של רוקין נתנה להם שרות ניתן למצוא את גוגל,אינטל ועוד המון חברות טכנולוגיות מהגדולות בעולם. השילוב בין הסגנון המוקפד והחדשני לבין הגישה ההוליסטית הופכים את סגנון עיצובה של גברת רוקין ייחודי ביותר ובראייה כלל עולמית.
אין רהיט ללא אמירה, אין וילון ללא "נשמה" הכל ברמה הגבוהה ביותר.
אז בפעם הבאה שאת/ה מחפש מעצבת פנים ויש לך הרבה כסף, גברת רוקין
תשמח לשרת אותך. ניתן לקרוא עוד על כך כאן

כתיבת תגובה