מעצבת שמלות כלה – חובה לכל מתחתנת לעתיד

שמלת כלה בחרת כבר? יום משמעותי בחיינו, כנראה המשמעותי ביותר, זהו היום שבו מתחתנים – זה יום שמוקדש לבני הזוג הצעיר, שעומדים למסד את אהבתם ולהתחייב בפומבי לזוגיות משותפת בבריאות ובחולי.

אין פלא שבאירוע חשוב שכזה תוכלי להיראות פשוט מדהים, ומה יותר טוב מאשר שמלת כלולות מרהיבה ומעוצבת, אשר גורמת לכל אשה להרגיש כנסיכה מהאגדות?

איך רוכשים שמלות כלה? מהו המחיר ההממוצע? אילו אופציות עומדות בפניך? מחפשת מידע על מעצבת שמלות כלה? הכל לפניך:

המחיר הבסיסי של שמלת כלולות מעוצבת הוא 6,000 ₪, אך אצל מספר מעצבים סכומים אלה נחשבים לנמוכים ביותר. השכרת שמלת חתונה עולה בממוצע כרבע מקניית שמלה חדשה, ועם הפרש כה מזערי, בד"כ עדיף לרכוש את שמלת הכלה ולשמור אותה איתך.

שמלות כלה וערב – טיפים שימושיים.

האם את מחפשת סלון כלות? שאלי חברות טובות שנישאובזמן האחרון (ולא לפני עשר שנים), כמו כן, אפשר קטלוגים מקוונים של מעצבים מוכרים על מנת להתרשם אם השמלות יפות בעיניך.

עייני בקטלוגים, אך חשבי עליהם כהנחיה כללית בלבד, לטובת היוודעות עם האופציות השונות, לבחירת סגנון וגזרה ובכדי לקבל רעיונות עבור שמלתך.

התרשמת? הגיעי לסטודיו או לסלון הכלות, עדיף בתיאום מבעוד מועד, כך שתקבלי את תשומת הלב המלאה.

שם, שאלי את עצמך: האם אותם מעצבים מבלים איתך זמן, או שמעבירים אותך לאנשי הצוות במקום? האם בקשותייך זוכות ליחס? האם השירות איכותי? ומה היחס ליתר הלקוחות שמגיעות למקום? והמחיר, האם תוכלי לעמוד בו?

כמו כן שאלי אם את מקבלת עוד שירותים, דוגמתעיצוב שיער ואיפור בבוקר החתונה, זה יכול לחסוך לך הרבה לחץ, זמן והוצאות. בנוסף, ישנם מקומות אשר החליטו לקחת את הדברים הללו רמה אחת קדימה ואפילו מציעים טיפולי ספא ושאר פינוקים שבהחלט הופכים את שעות ההתארגנות להרבה יותר נעימות.

סלון כלות משובח מקפיד על סטנדרטים גבוהים בכל פרמטר ופרמטר – בדים וחומרים, סגנון וכמובן, בשירות. ולכן, אל תתפשרי על פחות מהטוב ביותר.

רוצה לדעת הכל על שמלות לחתונה? היכנסי לפה בהקדם ותמצאי את מיטב המעצבים והמעצבות, בלחיצת כפתור. מזל טוב!

כתיבת תגובה