מעצב פנים ואדריכל- האנשים שלכם לשדרוג הבית

כשהייתם ילדים ודמיינתם כיצד ייראה בית המגורים שלכם, כשיהיה לכם, בטח לא דמיינתם אותו כמו שהוא נראה היום, ואתם בטח ממש מאוכזבים. אבל במקום להתלונן, בעזרתו של מעצב פנים יהיה אפשרי לשנות את הבית מקצה לקצה.

אדריכלות ועיצוב פנים הם שני תחומים שהרבה פעמים הולכים יד ביד, כי עיצוב הפנים תלוי במידה רבה בצורה של המבנה (אדריכלות). מעצב פנים מבין כיצד להתאים את העיצוב למבנה של הבית, ועל כן אין צורך לקחת אדריכל בנפרד ומעצב פנים בנפרד.

אתם בטח חושבים לעצמכם, אולי כדאי ללכת ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים ולסגנן את הבית ללא עזרה? מחשבה די מיותרת, בהתחשב בעובדה שאתם תשלמו הרבה מאוד על הלימודים האלו, וספק אם בכלל יש לכם זמן ללמוד עכשיו.

יחד עם זאת, אנו מכירים את הרצון שלכם לשנות את הבית ללא עזרה, הרי לא קל להפקיד את הנכס בידי אדם זר. אולם אם בוחרים מעצב פנים בדרום בשיטה נכונה, אז הדאגות יכולות לצאת מהחלון.

ואיך נדע לבחור מעצב פנים במרכז לעיצוב של הבית שלנו?

ניסיון- כשצריכים לבחור מעצב פנים במרכז מתוך כמה מעצבי פנים, כדאי לבחון את הניסיון, ולא בהכרח מבחינת הותק בענף, כי אם תמיד מבחינת העבודות הקודמות- כיצד הן נראות, מה אומרים לקוחות קודמים והאם יש ידע בסגנונות מגוונים או התמחות בסגנון אחד בלבד (אם זה הסטייל שאנחנו רוצים, נפלא!).

איכות- רמת המלאכה בתחום אדריכלות ועיצוב פנים הינה חשובה ביותר, כדי שנוכל להתלהב מהעבודה והתוצאות שהושגו לתקופה ארוכה. למטרה זו, רצוי לבדוק שלמעצב יש חומרים איכותיים או גישה לחומרים באיכות גבוהה שאיתם הוא יוכל לעשות כל עבודה שנרצה שתיעשה.

מקצועיות- האם מעצבי הפנים ידועים בדייקנות שלהם, גם מבחינת עמידה ביעדים וגם מבחינת הגעה והתחלת הפרויקט בכל יום לפי הזמנים שנקבעו? איחורים באופן קבוע מראים על מידת המקצועיות ומידת המחויבות של המעצב כלפי הפרויקט. ובאשר לעמידה ביעדים, אי עמידה בזמן שנקבע לסיום הפרויקט הינה בעיה כי אין אפשרות לחזור הביתה עד שמסיימים את כל העבודות. בניגוד לכך, אם מעצב פנים בדרום מסיים את העבודות לפני מועד הסיום שנקבע מראש, בוודאי מומלץ לשים עין עליו ולהעלות אותו לראש רשימת המעצבים ששווה ליצור עימם קשר.