מערכות אזעקה ביתיות מומלצות

אין לכם סורגים על החלונות? ייתכן כי תגלו עניין במידע שנספק בטקסט זה. מעבר לכך, במקרה ועד עכשיו טרם נשדדתם, עדיין אתם תהיו חייבים מערכות אזעקה ביתיות.

כל היום אזעקות…

גם האנשים שמתגוררים באזורים מרכזיים – צריכים אזעקה; כניסות בכוח אל רכבים סגורים ומגדלי משרדים הן דבר שבשגרה בכל אזור בארץ. בימינו, כל אדם כבר הספיק לשמוע על שסבל מהתופעה איפשהו. בעקבות התפתחות הטכנולוגיה, לא חסר גילויים ושדרוגי אבטחה שעליהם לא תבזבזו יותר מדיי מאמצים בין אם פיסית וגם מבחינה כלכלית.

ביתך זקוק להגנה

שווה לכם לנסות להגן על הבית, אפילו בדרכים פשוטות, כמו מנעולים חזקים או גלאי עשן, מאחר ואתם לא יכולים לחזות מראש מתי ישדדו אתכם. אתם לא מסוגלים להישאר באוטו או בקרבתו 24 שעות ביממה. גם אם אתם בתוך הבית או בקרבת מקום, כדאי לא לנסות כלום עם פורצים נרקומנים. נפציר בכם לא להפריע להם ותיידעו את המשטרה. יש המון מנגנונים שישלחו התרעה למוקד כ"דיפולט".

אלו שמנהלים משרד חייבים לשקול לאמץ אפשרויות מיגון לבית העסק ואבטחה על כל מידע חסוי החיוני לבית העסק, בסגנון גלאי וילון או גלאי זעזועים. חפשו מידע לגבי מצלמות אבטחה אלחוטית וראו בעצמכם כמה אפשרויות קיימות.

הגנה רב-כיוונית

אנחנו דואגים לטוויטר, מגנים על האייפאד, ומשתמשים בקודים סודיים על בסיס יומיומי. פעולה זו נעשית בנונשלאנטיות מוחלטת, למרות חומרת האבטחה. למרות שההוצאה גדולה יחסית, חובה למגן את דירתכם ורכבכם, העשויים להיות חשובים סביר להניח יותר מהאימייל שלכם. אתם מוזמנים להרהר במידע שהשגתם מטקסטים כמו זה ומהמלצות של קרובים, ושכללו את האבטחה על הבית. כל מידע חשוב או בן משפחה מוכרחים להיות מאובטחים! נו… אתם עדיין פה?

כתיבת תגובה