מערכת בית חכם בכל בית

אם גם לכם גנבו פעם את האוטו, אולי תמצאו עניין באינפורמציה שנחלוק איתכם בפסקאות הבאות. ואפילו במידה וטרם פרצו לכם לדירה, אין ספק שתצטרכו לבדוק מערכת בית חכם.

כולם צריכים אזעקה.

גם האנשים אשר מתגוררים באיזורים הטובים – צריכים מיגון; גניבות של רכבים ובנייני מגורים קורות בכל יום בכל מקום. בסופו של יום, כל אחד מאיתנו מכיר סיפור על שסבל מפריצוֹת בזמן מסויים. בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית, יש המון פיתוחים ושדרוגים שעליהם לא תבזבזו יותר מדי מאמצים פיזית ובין אם פיננסית.

מגן את ביתך

אתם בהחלט חייבים למגן את הרכב, גם בצורות בנאליות, כמו פלדלת או קודן, משום שלא ניתן לצפות מתי יפרצו לביתכם. בלתי אפשרי להיתקע באוטו או ליידו 24 שעות ביממה. אפילו כאשר אתם נמצאים ברכבכם או בקרבת מקום, עדיף שלא תתערבבו עם השודדים. כדאי שלא תפריעו להם ולהתקשר למשטרה. קיימים מספיק מכשירי אזעקה שיתריעו לשירותי הביטחון גם בלי עזרתכם.

אלה שמנהלים משרד צריכים לשקול לאמץ הגנה כלשהי למשרדם ואבטוח של המידע המסווג של המשרד, בדמות מצלמות אבטחה או כרטיס SMS. אתם מוזמנים לחפש בית חכם עלות ובִּחנו לבד את האופציות הקיימות.

כל ההגנות האפשריות

אנחנו מקפידים להצפין את הדואר האלקטרוני, מגנים על האייפד, ומוקפים בקודי אבטחה מדי יום. אנו מאבטחים עצמנו באופן כה טבעי, למרות חשיבות האבטחה. אפילו אם ההשקעה לא קטנה, אין ברירה אלא לספק אבטחה עבור האוטו והעסק, אשר חשובים ללא ספק יותר מהדוא"ל. אתם מוזמנים להרהר בידע שמצוי ברשותכם מהטקסט הזה וממקומות אמינים אחרים, והעלו בדרגה את האבטחה שלכם. כל מידע מסווג וכל בני ביתך מצריכים אבטחה! אז אחרי שקראתם… עשו משהו בנדון.

כתיבת תגובה