מפרט והמלצות על מצלמת אבטחה IP

אם כל לילה מעירות אתכם אזעקות, ייתכן שתגלו עניין בנקודות שנשתף במאמר הזה. אפילו אם מצבכם טוב ועד עכשיו טרם סבלתם אישית מפריצות, כנראה שתיאלצו לבדוק מצלמת אבטחה IP.

אזעקות בכל מקום.

גם מי אשר מסתובבים באזורים מעוטי פשע – צריכים הגנה; כניסות בכוח לרכבים לא מוגנים ובתים קורות בכל שעה בכל מקום. בסופו של דבר, כל אדם כבר שמע סיפורים של שסבל מכך מתישהו. הודות לטכנולוגיה היומיומית, קמו מספיק המצאות ופתרונות שעליהם לא תוציאו יותר מדי מאמצים פיזית ובין אם כלכלית.

הרכב שלך מוגן?

שווה לכם לנסות לדאוג לבית ולרכב, גם בצורות טריוויאליות, כמו דלת עם אינטרקום או אזעקה בסיסית, מכיוון שלא תצליחו לצפות מראש מתי יפרצו לביתכם. לא תוכלו להישאר בבית או לאבטח אותו 24 שעות ביממה. אפילו בזמן שאתם נמצאים בביתכם או ליידו, מוטב שלא תסתבכו עם גנבים. נבקש מכם לא להפריע להם ולהתקשר לשירותי הבטחון. יש הרבה פתרונות אבטחה שיתריעו לשירותי הבטחון כפעולה בסיסית.

אלו שמנהלים משרד יצטרכו לשקול לאמץ אפשרויות מיגון למשרד ואבטחה של המידע הסודי של העסק שלהם, בסגנון חייגנים סלולריים או גלאי תנועה. אתם מוזמנים לחפש גלאי עשן עצמאי וגלו לבדכם את כל האפשרויות.

הגנה מכל כיוון

אנחנו מקפידים להצפין את ההארד דיסק, דואגים לאייפאד, ושמורים בקודים וסיסמאות עשרות פעמים ביום. אנו מאבטחים עצמנו בנונשלאנטיות מוחלטת, למרות חשיבות הדבר. על אף העובדה שההוצאה גדולה יחסית, אתם חייבים למגן את רכבכם ודירתכם, שתכולתם יקרה מן הסתם יותר מהאימייל. הרהרו קצת בידע שרכשתם ממאמרים כמו זה ומשאר מקומות אמינים, ושדרגו את האבטחה על המשרד והבית. כל פריט ערך וקרובי משפחה מצריכים אבטחה ושמירה! אז אחרי שקראתם עשו משהו בנדון.

כתיבת תגובה